(piątek) allegro, apel: młodzie ży, nie traćcie zapału!

Data: 2009-06-17 08:05:56
Autor: nalesnik
(piątek) allegro, apel: młodzie ży, nie traćcie zapału!
Witam, piszę w trosce o nieświadomego zagrożenia młodzieńca, który być
może czyta tą grupę.
Znalezione na allegro (numeru aukcji nie podaję, co by za spam mnie nie
zbluzgali)
-- -
"Witam, Mam do sprzedania Hondę crossową dla dziecka, lub młodzieńca.
Motor kupiłem synowi w marcu w salonie Hondy w Polsce i muszę go
sprzedać bo stracił zapał do jazdy, jeździł na nim zaledwie kilka razy
(dramat). Zapraszam do zakupu tel. 504..."
-- -

Młody człowieku! Jeżeli to czytasz, zastanów się jeszcze, spróbuj
pojeździć trochę i nie trać zapału, bo pójdziesz "do żyda", oddadzą cię
Niemcom na adopcję, albo Chińczykom na organy.

--
pozdr
nalesnik

(piątek) allegro, apel: młodzie ży, nie traćcie zapału!