piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko

Data: 2009-08-14 19:51:53
Autor: Magic
piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko
Foty z przejazdu od 2OO na cmentarz - http://picasaweb.google.pl/Magic2OOzone/Grisza#

Pierwszy raz widziałem TT bez samochodów. Ponad 300 motocykli.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-08-14 15:12:51
Autor: Zenon Śmietana
piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko
Data: 2009-08-14 15:33:03
Autor: Zenon Śmietana
piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko
W przejeździe kolumny z domu pogrzebowego na cmentarz brało udział ok..
400 - 430 motocykli, przynajmniej tak wynika z filmu, który kręciłem.
Podobno nie wszyscy brali udział w tym przejeździe, więc motocykli na
Bródnie mogło być więcej.

-- -
yoyoma

Data: 2009-08-15 02:18:29
Autor: Viking
piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko

Użytkownik "Zenon Śmietana" <yoyoma48@gmail.com> napisał w wiadomości news:cde66ad8-caa7-4a3e-90f0-5ec117e4331dw41g2000yqb.googlegroups.com...
Filmy z dzisiejszego pożegnania Griszy:

http://www.youtube.com/watch?v=v1qU_jnFa2g
http://www.youtube.com/watch?v=cm-tVN6hZjQ
http://www.youtube.com/watch?v=UM3-Hj3S4NE

-- -
yoyoma

Dzieki!
o raju, jesteś wielki, nie mogłem osobiście.. pozegnać i poznac.. być .

dzieki,

Pozdr.
Tomek
VFRanek

Data: 2009-08-15 20:16:32
Autor: Piotr May
piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko

Data: 2009-08-15 20:18:02
Autor: Grzybol