piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko

Data: 2009-08-15 13:25:37
Autor: falco
piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko
Mika pisze:

Jak juz pisalam wczesniej planujemy wieczorem po pogrzebie ok. godz.
19 ognisko pod pubem 2oo.

Hej...

niestety nie mogłem uczestniczyć w pogrzebie a moja pierwsza "wizyta" w 2oo będzie dopiero dzisiaj, gdzie pojadę zapalić symboliczną świeczkę...
Choć wcześniej sporo o tym miejscu słyszałem, zawsze brakowało czasu, nie było z kim podkręcić, itp... ech...

Mam tylko nadzieję, że miejsce przetrwa, bo choć nie znałem osobiście ś.p. Griszy, to zapewne nie chciałby aby 2oo przestały się kręcić...

Wyrazy szacunku dla wszystkich, którzy tak godnie i licznie Go pożegnali...

[i] 2oo [i]

--
falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko