piątkowo - Warszawa

Data: 2010-07-16 19:07:57
Autor: Adam Szewczak
piątkowo - Warszawa

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1pnkp$mrb$1@mx1.internetia.pl...
Wspominałem Wam, że udaję się na dłuzszy pobyt w Stolicy?
Wróciłem i mam kilka spostrzeżeń, którymi chciałbym się z wami podzielić ;-)

1.Mieszkałem na Natolinie przy ul. Rosoła - kilkudniowa obserwacja ulicy z balkonu pozwoliła mi stwierdzić, że w 99,98% aut poruszających się tą ulicą jedzie TYLKO kierowca, 50 % przekracza dopuszczalną prędkość (tak na oko, bo przecież nie mierzyłem) a 3 idiotów w tym 2 na motocyklach nie zważa na sygnalizację świetlną.

2.Współczuję wszystkim, którzy muszą się poruszać samochodem po tym mieście - takich korków jeszcze nie widziałem - respekt za samozaparcie.

3.Fajnie rozwiązana komunikacja miejska - sieciówki, które mi poleciliście sprawdziły się znakomicie, choć w tramwajach upał niesamowity, merto fajne, ale przydały by się dodatkowe nitki.

4. W centrum w godzinach szczytu wszędzie tłok i wszyscy nie idą a biegną - gdzie Wy się tak śpieszycie? ;-)

5. Spotkałem samych sympatycznych Warszawiaków, a jedna starsza Pani zaprowadziła mnie prawie za rekę do Biedronki gdy spytałem o drogę - pewnie nie czyta PMS ale dziękuję.

    No ja akurat mieszkam na imielinie i tez jezdze sam do roboty. Jak mieszkalem poza Wawka to jezdzilem z kolega.
Ja bym obstawil ze 80% przekracza dopuszczalna predkosc. Przejezdzanie na czerwonym to norma w calej Wawie.

Ad 2. W tej chwili to w zasadzie mocnych korkow niema, a jak nie widziales to pojedz np do Krakowa. Moje subiektywne odczucie ze tam jest jeszcze gorzej niz w Wawie.

Ad 3. Sieciowka fajna sprawa, a jeszcze lepsza jest np karta miejsca bo ... mozna np zaplacic za parkomat

Ad 4. Hmm a w innych miastach jest inaczej (nie mam tu na mysli powiatow)

Ad 5 a to bardzo sie ceni.

PZDr
Adam

Data: 2010-07-17 07:59:35
Autor: to
piątkowo - Warszawa
Adam Szewczak wrote:

[...]

Ta... 80%. Przejechałem kiedyś z nudów kilka km Puławską z licznikowymi 55 km/h (dozwolone 50 km/h) nagrywając filmik... wyprzedzili mnie wszyscy, nikogo nie dogoniłem. Na innych dwu- trzypasmówkach jest podobnie.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-17 10:19:59
Autor: Meehoo
piątkowo - Warszawa
Dnia 17 Jul 2010 07:59:35 GMT, to napisał(a):

Adam Szewczak wrote:

[...]

Na Puławskiem przypadkiem nie ma 70?

Pozdro

--
Meehoo

Data: 2010-07-17 09:00:09
Autor: to
piątkowo - Warszawa
Meehoo wrote:

Na Puławskiem przypadkiem nie ma 70?

Na tym odcinku jest 50.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-17 12:02:01
Autor: Bydlę
piątkowo - Warszawa
Meehoo wrote:

> Na Puławskiem przypadkiem nie ma 70?

W którym mieście albo w którym miejscu?
Bo to dość długa ulica...

--
Bydlę

Data: 2010-07-17 09:32:52
Autor: Grejon
piątkowo - Warszawa
W dniu 2010-07-16 19:07, Adam Szewczak pisze:

Ja bym obstawil ze 80% przekracza dopuszczalna predkosc.

Bo czasami wymusza to ustawienie zielonej fali.

> Przejezdzanie na czerwonym to norma w calej Wawie.

Norma to może nie, ale coraz częściej się takich kierowców spotyka :(

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-07-17 10:54:39
Autor: Brzezi
piątkowo - Warszawa
sob, 17 lip 2010 o 09:32 GMT, Grejon napisał(a):

W dniu 2010-07-16 19:07, Adam Szewczak pisze:

Ja bym obstawil ze 80% przekracza dopuszczalna predkosc.

Bo czasami wymusza to ustawienie zielonej fali.

Dokladnie, na Rosoła zielona fala jest w okolicach 70-80kmh, albo i troche
ponad

Pozdrawiam
Brzezi

piątkowo - Warszawa