piątkowy Lublin

Data: 2012-02-25 00:21:17
Autor: Qlfon
piątkowy Lublin
W dniu 2012-02-24 23:07, neoniusz pisze:
Gosc ma szczescie czy w tej zapyzialej wiosce wszyscy tak cudownie jezdza?

http://www.youtube.com/watch?v=wImHN0-- 2Ac
Nie dramatyzujcie:) Kompilacja jak każda inna. Jeżdżąc po całej Polsce można zrobić taką samą. Ot, takie :"the best off...";)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-02-25 00:37:17
Autor: J.F.
piątkowy Lublin
Dnia Sat, 25 Feb 2012 00:21:17 +0100, Qlfon napisał(a):
[...]

No nie wiem. Cwierc to owszem - zdarza sie, cwierc to mnie juz nawet nie
bulwersuje.
Ale z zarejestrowaniem polowy to mialbym klopot, bo raczej tego nie widuje. J.

Data: 2012-02-25 09:26:24
Autor: Ghost
piątkowy Lublin

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1nl2rjblpaqyo.1p15v19tpfgy1$.dlg40tude.net...
[...]

Skad wiesz przez ile lat, z ilu samochodow i jak czesto jezdzacych sa te zapisy?

1. To ewidentnie wieksze auta, czyli nie z pracy do pracy.
2. Co najmniej jeden rok, jesli nie wiecej - przyroda pokazuje wszystkie cztery pory roku.

Data: 2012-02-25 12:31:39
Autor: J.F.
piątkowy Lublin
Dnia Sat, 25 Feb 2012 09:26:24 +0100, Ghost napisał(a):
Ale z zarejestrowaniem polowy to mialbym klopot, bo raczej tego nie widuje.
Skad wiesz przez ile lat, z ilu samochodow

samochod to mysle jeden - no, sa dwie scenki z innej kamery, tam odstep 16
dni.

i jak czesto jezdzacych sa te  zapisy?
1. To ewidentnie wieksze auta, czyli nie z pracy do pracy.

No, moze np wozic ekipe budowlana do pracy i z pracy, i jeszcze kurs do
hurtowni. Ale moze byc i kursowy busik i jezdzi 15h dziennie.

2. Co najmniej jeden rok, jesli nie wiecej - przyroda pokazuje wszystkie cztery pory roku.

Owszem, co najmniej rok ... ale ja sobie nie przypominam takich scenek z
dluzszego okresu czasu. Ale ja na zachodzie mieszkam :-)

Aczkolwiek, wpisalem w allianz direct kierowce 40 lat, 4 lata bez wypadku,
30% znizki, ford 1.8, i sie okazalo ze we Wroclawiu OC kosztuje 858zl, w
Lublinie (20-109) 660zl, a w Motyczu (21-030) pod lublinem 626 zl.

ciekawe :-)

J.

Data: 2012-02-26 10:12:50
Autor: J.F.
piątkowy Lublin
Dnia Sat, 25 Feb 2012 23:29:12 +0100, Ghost napisał(a):
[...]

Tak calkiem jednoznaczne to nie.
cholera wie jak Allianz to kalkuluje - bierze wyniki rzeczywiste, czy z
sufitu: miasto ponad pol miliona, ponizej pol mln, ponizej 25 tys.
a to nawet nie allianz, tylko direct.

a moze styl jazdy gorszy, ale wypadkow mniej, a nawet jesli wiecej, to
tansze ?

J.

Data: 2012-02-26 12:51:17
Autor: go!
piątkowy Lublin
W dniu 2012-02-26 09:12, J.F. pisze:

Tak calkiem jednoznaczne to nie.

Raczej chodzi o nasilenie ruchu, a moze ilosc zarejestrowanych pojazdow? W Motyczu Dolnym mniejsze niz w Lublinie, a w Lublinie mniejsze niz we Wroclawiu

Data: 2012-02-26 15:42:12
Autor: J.F.
piątkowy Lublin
Dnia Sun, 26 Feb 2012 12:51:17 +0000, go! napisał(a):
[...]

spodziewalbym sie ze ci z Motycza to duzo jezdza po Lublinie, a patrzac na
ten filmik - dojazd do Lublina jest chyba bardziej niebezpieczny niz
wroclawskie korki :-)

J.

Data: 2012-02-25 10:20:46
Autor: DoQ
piątkowy Lublin
W dniu 25-02-2012 00:37, J.F. pisze:
No nie wiem. Cwierc to owszem - zdarza sie, cwierc to mnie juz nawet nie
bulwersuje.
Ale z zarejestrowaniem polowy to mialbym klopot, bo raczej tego nie widuje.

Ano oni tam tak jeżdżą...
Swoją drogą uwzięły się na niego TICO :)

--
Pozdr. Sędziwoj

Data: 2012-02-25 12:08:30
Autor: go!
piątkowy Lublin
W dniu 2012-02-24 23:37, J.F. pisze:

No nie wiem. Cwierc to owszem - zdarza sie, cwierc to mnie juz nawet nie
bulwersuje.
Ale z zarejestrowaniem polowy to mialbym klopot, bo raczej tego nie widuje.

Tym bardziej, ze ponad polowa tych filmikow nie pochodzi z Lublina. Poza tym, patologia taka sama jak wszedzie, a moze nawet mniejsza (25 lat doswiadczen za kierownikiem). Pewnie linkodawca z Radomia, co to w Warszawie lezy, stad te kompleksy co do "zapyzialej wioski", wszak wiekszego miasta od Lublina, po prawej stronie Wisly chyba nie znam :/
--
go!

Data: 2012-02-25 13:11:33
Autor: neoniusz
piątkowy Lublin
W dniu 25.02.2012 13:08, go! pisze:
Pewnie linkodawca z Radomia, co to w
Warszawie lezy, stad te kompleksy co do "zapyzialej wioski"

ROTFL! Snij dalej.

Data: 2012-02-25 13:11:53
Autor: go!
piątkowy Lublin
W dniu 2012-02-25 12:11, neoniusz pisze:

ROTFL! Snij dalej.

No chyba w Amsterdamie sie nie urodziles?
Chociaz? kto wie?
--
go!

Data: 2012-02-25 13:16:03
Autor: neoniusz
piątkowy Lublin
[...]

Troche jezdze, a takich lunatykow, jakich widac na tym filmie, nigdy tylu nie spotkalem. Ale w tamte rejony sie nie zapuszczam.

Data: 2012-02-25 10:38:00
Autor: glang
piątkowy Lublin
http://www.youtube.com/watch?v=wImHN0-- 2Ac
Nie dramatyzujcie:) Kompilacja jak każda inna. Jeżdżąc po całej Polsce można zrobić taką samą. Ot, takie :"the best off...";)

dodatkowo zjazdu z pierwszej sytuacji już nie ma
nie wspominając że w co najmniej 2 sytuacjach filmujący też nie był święty
pzdr
GL

Data: 2012-02-25 19:10:26
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
piątkowy Lublin
On 2012-02-25 00:21, Qlfon wrote:
[...]

Sorry, ale w mojej karierze takich jaj nie widziałem jeszcze :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-25 19:18:46
Autor: jerzu
piątkowy Lublin
On Sat, 25 Feb 2012 19:10:26 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik
<gdzies@w.lesie> wrote:

Sorry, ale w mojej karierze takich jaj nie widziałem jeszcze :-)

Może mało jeździsz. Niejaki Krzysztof P., kiedyś pisał na pms,
zamieszcza filmy na YT. On takie akcje ma chyba codziennie. A wy się
podniecacie składką z conajmniej dwóch lat.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-25 19:33:48
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
piątkowy Lublin
<gdzies@w.lesie>  wrote:

[...]

Dużo pewnie nie. Ale nie kojarzę, aż takich akcji z ostatnich powiedzmy 5-ciu lat. A może po prostu ich nie zauważam i nie zwracam uwagi ? Albo odruchowo unikam jak "widzę co się święci" ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-25 22:23:43
Autor: elmer radi radisson
piątkowy Lublin
On 2012-02-25 19:18, jerzu wrote:

Może mało jeździsz. Niejaki Krzysztof P., kiedyś pisał na pms,
zamieszcza filmy na YT. On takie akcje ma chyba codziennie. A wy się
podniecacie składką z conajmniej dwóch lat.

Mozesz rzucic linka, bo chyba nie kojarze profilu na yt?

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-02-25 23:54:37
Autor: jerzu
piątkowy Lublin

http://www.youtube.com/user/kszysiek73

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-26 08:41:52
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
piątkowy Lublin
On 2012-02-25 23:54, jerzu wrote:
On Sat, 25 Feb 2012 22:23:43 +0100, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>  wrote:

Mozesz rzucic linka, bo chyba nie kojarze profilu na yt?

http://www.youtube.com/user/kszysiek73

I czasem wyciąga błędne wnioski:

http://www.youtube.com/watch?v=uxy17tm9OYM&feature=player_detailpage

Kojarze ten fragment drogi w Krakowie. To co gość w bmw robi, to omija ztcp zapadniętą mocno studzienkę - ale intepretacja: "najechał mnie" :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-28 23:08:05
Autor: Bydlę
piątkowy Lublin
On 2012-02-26 08:41:52 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik <gdzies@w.lesie> said:

On 2012-02-25 23:54, jerzu wrote:
[...]

A ja tam widzialem jak autor filmu próbował zajechać drogę komuś na prawym pasie, a potem sam doświadczył tego samego i jest zdziwiony, że to nieprzyjemne uczucie...

Do twego autor opisu musi być niespełna rozumu pisząc: "Kierowca karetki po prostu najpierw się zatrzymał a potem włączył lewy kierunkowskaz" i zamieszczając film przeczący jego słowom.
;>

--
Bydlę

Data: 2012-02-26 08:47:45
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
piątkowy Lublin
<gdzies@w.lesie>  wrote:

[...]

Przejrzałem te filmy o ktorych wspominasz. Sorry, ale jest to coś zupełnie innego niż filmy z początku tematu.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

piątkowy Lublin