pic 2010

Data: 2010-08-24 11:24:49
Autor: Grzegorz Z.
pic 2010
– Włączyliśmy się do dużego ogólnopolskiego protestu na temat używania
nazwy Katyń 2010 przez rodziny smoleńskie – mówi Ewa Gruner-Żarnoch, prezes
szczecińskiego oddziału Stowarzyszenie Katyń. – Dołączyli do nas
szczecińscy kombatanci i Sybiracy. Nie można katastrofy smoleńskiej wiązać
z tą historyczną tragedią z 1940 roku. Wtedy skazano prawie 22 tysiące
oficerów i policjantów, a 40 tysięcy ich rodzin wywieziono na Kazachstanu
na zsyłkę. Wywożono je pociągami na ośmioletnią zsyłkę z nadzieją, że nie
przeżyją. W tajnych wyrokach podkreślano, że nie należy im zbytnio pomagać
i nimi się przejmować. Mieli umierać z głodu i pragnienia. Do Smoleńska
lecieli Polacy w dobrych warunkach w celach niemalże turystycznych. Gdzie
tu podobieństwo?

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100824/SZCZECIN/32053931

Data: 2010-08-24 13:05:04
Autor: Slawek SWP
pic 2010
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
– Włączyliśmy się do dużego ogólnopolskiego protestu na temat używania
> [...]
tu podobieństwo?

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100824/SZCZECIN/32053931

E tam, pierdzieli głupoty ta Pani... Prezydent wraz z delegacją leciał uczcić pamięć pomordowanych oficerów polskich, pomordowanych przez agentów NKWD – Ludowy Komisariat Spraw Wewnętrznych ZSRR (ros. НКВД – Народный комиссариат внутренних дел). Zbrodnia ta została popełniona na terenie Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich. Z rozkazu najwyższych władz Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich ( ZSRR ).
Leciał przedstawiciel Polaków złożyć hołd pomordowanym na grobie w rocznicę wydarzenia!

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-08-24 18:03:20
Autor: WW
pic 2010
W dniu 2010-08-24 13:05, Slawek SWP pisze:

E tam, pierdzieli głupoty ta Pani... Prezydent wraz z delegacją leciał
uczcić pamięć pomordowanych oficerów polskich, pomordowanych przez
agentów NKWD

Mam pytanie.

Dlaczego latał tam tylko w przeddzień wyborów, olewając ich "sikiem prostym" w pozostałe lata ?.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-24 09:09:24
Autor: D.J.MC Donald Musk
pic 2010
On Aug 24, 6:03pm, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2010-08-24 13:05, Slawek SWP pisze:

> E tam, pierdzieli gupoty ta Pani... Prezydent wraz z delegacj lecia
> uczci pami pomordowanych oficerw polskich, pomordowanych przez
> agentw NKWD

Mam pytanie.

Dlaczego lata tam tylko w przeddzie wyborw, olewajc ich "sikiem
prostym" w pozostae lata ?.

moze dlatego, ze w poprzednie 2 lata nie byla to okragla 70 rocznica
zbrodni?
a moze akurat wtedy byla?

Data: 2010-08-24 18:36:47
Autor: Slawek SWP
pic 2010
Użytkownik WW napisał:
[...]

Bo ja wiem... Bo mu się nie chciało, bo miał inne plany, bo akurat tego razu chciał, nie mam pojęcia. Jedno jest pewne, ludzie zatrudnieni do przygotowania takich wizyt zawiedli i należy się doprowadzenie śledztwa do końca. Trzeba wyjaśnić czy sami to wykombinowali czy wykonali polecenie... Bo na głupotę lub nieudolność nie ma co liczyć!

Data: 2010-08-25 08:55:18
Autor: WW
pic 2010
W dniu 2010-08-24 18:36, Slawek SWP pisze:

[...]

Pytanie brzmiało, dlaczego nasz były prezydent chciał/musiał czcić pamięć pomordowanych tylko w roku wyborów?

Data: 2010-08-25 09:30:40
Autor: Bogdan Idzikowski
pic 2010

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c74be59$0$22799$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chciał zwiększyć swoje nikłe szanse wyborcze. Zabierając wysoko postawioną świtę chciał zaćmić Tuska i Putina.

Data: 2010-08-25 12:29:55
Autor: Slawek SWP
pic 2010
Użytkownik WW napisał:
[...]

Zupełnie nie jest istotne dlaczego w tym roku... Ważne, że ktoś doprowadził do śmierci!