picie w samochodzie

Data: 2009-10-26 00:57:04
Autor: prawnikos mowi
picie w samochodzie
czy picie wina w samochodzie w widocznym miejscu jest ok?
bo nie jest to ławka publiczna.

Data: 2009-10-26 08:58:51
Autor: Liwiusz
picie w samochodzie
prawnikos mowi pisze:
czy picie wina w samochodzie w widocznym miejscu jest ok?
bo nie jest to ławka publiczna.

  Kiedyś piłem piwo z kolegami w samochodzie i przybyli policjanci powiedzieli, że tak można.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-26 01:35:39
Autor: kaźmir kazikowski
picie w samochodzie
On 26 Paź, 08:58, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
prawnikos mowi pisze:

> [...]
> bo nie jest to ławka publiczna.

  Kiedyś piłem piwo z kolegami w samochodzie i przybyli policjanci

w samochodzie nie można tylko d.py wystwiać, bo moga dzieci oglądać

Data: 2009-10-26 08:56:51
Autor: Olgierd
picie w samochodzie
Dnia Mon, 26 Oct 2009 08:58:51 +0100, Liwiusz napisał(a):

czy picie wina w samochodzie w widocznym miejscu jest ok? bo nie jest
to ławka publiczna.

  Kiedyś piłem piwo z kolegami w samochodzie i przybyli policjanci
powiedzieli, że tak można.

Dobra, to jakiś nowy troll jest.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-26 10:04:47
Autor: spp
picie w samochodzie
Olgierd pisze:

Dobra, to jakiś nowy troll jest.

Troll, troll - zwykły dureń i tyle.

--
sp

Data: 2009-10-26 09:52:22
Autor: Roman Rumpel
picie w samochodzie
Liwiusz pisze:
prawnikos mowi pisze:
czy picie wina w samochodzie w widocznym miejscu jest ok?
bo nie jest to ławka publiczna.

 Kiedyś piłem piwo z kolegami w samochodzie i przybyli policjanci powiedzieli, że tak można.

Problem jest ciekawy, bo ustawa zabrania picia na ulicy, zakładam, że chodzi o samochód stojący/jadący/znajdujący się na ulicy, ergo z jednje strony, niejako fizycznie naruszają zakaz, bo znajdują sie na ulicy, a z drugiej strony, celem ustawy jest chyba eliminacja publicznego spożywania w wybranych miejscach, a osoby w samochodzie raczej nie sa specjalnie upublicznione. Policjanci (ci konkretni) mogli zatem rozsądnie uznać, ze nie  ma problemu, ale np. w Giżycku  Rada Miasta rozszerzyła zakaz na Kanał Niegociński i karali za picie piwa osoby siedzące na łódkach, czekających na otwarcie mostu na kanale, powołując się na to, ze łódki, a zatem i pijący, znajdują się na obszarze objętym zakazem.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2009-10-26 09:57:19
Autor: Liwiusz
picie w samochodzie
Roman Rumpel pisze:
Liwiusz pisze:
prawnikos mowi pisze:
[...]

   Ciekawe zatem, czy jakby ktoś przyjechał tam przyczepą campingową, czy by miał zakaz picia. I tak dalej - barakowóz? altanka? Samowolnie postawiony dom murowany? Wszystko to stoi wszak na ulicy. IMHO możliwość picia w samochodzie jest logiczna - samochód to przecież Twój prywatny teren.

   A co do tych łódek, to nie bardzo rozumiem - po otwarciu mostu towarzystwo płynęło dalej pijane?

--
Liwiusz

picie w samochodzie