pico PSU - czy jest sens?

Data: 2018-08-17 15:54:48
Autor: ww
pico PSU - czy jest sens?
W dniu 2018-08-17 o 11:07, JaceK pisze:
Potrzebuję zasilania typu pico PSU. Chciałbym, aby nie było kłopotów z mocą powiedzmy 250-300W. Są takie w chińskich sklepach, ale... czy to jest warte zainteresowania? Czy chińskie 300W to tak naprawdę realne 120W pomnożone przez odpowiedni współczynnik Kowalskiego? Być może przeszacowałem potrzebną moc, potrzebuję zasilić procesor Xeon E5 z TDP 70W (8 rdzeni), kartę HD6450, 4 dyski 3.5" i samą płytę. Będę wdzięczny za opinie i ewentualne sugestie konkretnego modelu pico PSU, jeśli jest godny polecenia.

Są takie 250-300W? W takiej postaci https://www.amazon.ca/Mini-PicoPSU-150-XT-DC-DC-power-supply/dp/B0045WFZSQ ?

Ja mam coś takiego niby 160W (patrząc na elementy, grubość kabli to
dałbym mu z 60W), używam do megaoszczędnego atoma i cały czas
mam wrażenie, że pewnego pięknego dnia mi to wybuchnie w twarz.
To niby jest wersja budżetowa ale te miniaturowe elementy i brak
rozsądnego chłodzenia nie mogą budzić zaufania.

pico PSU - czy jest sens?