picowski szef MON.

Data: 2011-06-01 14:15:01
Autor: Przemysław W
picowski szef MON.
Uniewinniono wszystkich siedmiu żołnierzy oskarżonych w sprawie zbrodni wojennej Nangar Khel. Wojskowy Sąd Okręgowy w Warszawie uznał, że brak jest wystarczających dowodów na skazanie. Wyrok jest nieprawomocny; przysługuje od niego apelacja.

http://fakty.interia.pl/raport/polacy-w-afganistanie/polacy-w-afganistanie/news/wyrok-w-sprawie-nangar-khel-niewinni,1647375,6423

Były szef MON Aleksander Szczygło przeprasza za swoją wypowiedź na temat żołnierzy zatrzymanych w sprawie ostrzelania wioski w Nangar Khel, których nazwał bandą durniów strzelających do cywili.

Wypowiedź Szczygły pokazał Superwizjer TVN. Były minister zapewnia, że jego intencją nie było przesądzanie o winie lub niewinności żołnierzy.

W wyemitowanym TVN późnym wieczorem w poniedziałek programie Szczygło pytany o swoją wiedzę na temat zajścia powiedział, że trwa postępowanie, które ma wyjaśnić wszystkie okoliczności sprawy. Odchodząc, wyraźnie poirytowany, powiedział do dziennikarki: - Proszę nie mówić do mnie, że ja mam jakąś odpowiedzialność za to, że banda durniów strzela do cywili.

http://news.money.pl/artykul/szczyglo;przeprasza;zolnierzy;z;nangar;khel,67,0,320323.html

Przemek

--

"Musiał minąć rok, by Jarosław Kaczyński uznał wynik wyborów z 4 lipca 2010. I musiał do Polski przylecieć prezydent Stanów Zjednoczonych, by "pan z wąsami" stał się prezydentem Komorowskim. Dobrze się stało. Choć pamiętamy, że już raz, na chwilę, na czas wyborów właśnie, Jarosław Kaczyński odnalazł przyjaciół Rosjan, a w Józefie Oleksym - polityka lewicowego średnio-starszego pokolenia."

Data: 2011-06-01 14:40:20
Autor: Leperchaun
picowski szef MON.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:is5ag8$604$1inews.gazeta.pl...
[...]

To taki mały, krępy jegomość, tak? Rozbiegane oczka. Typowy nieudacznik zyciowy.

BomBel

picowski szef MON.