piec gazowy pytanie

Data: 2014-10-25 07:22:16
Autor: mirus
piec gazowy pytanie
Mam pytanie odnosnie pieca gazowego. Jak np temperatura spadnie ponizej 0 stopni to moge włączyc piec np na jeden - dwa dni, a pozniej wyłączyc jak temperatura na bedzie ok 20 stopni ? W domu ok 16 stopni i zeby podgrzac np do 21 ( programatorem pokojowym )?.
Czy to nie wpłynie na trwałość pieca itd? Bo jak czytałem to mowili ze włączaja w listopadzie, wyłączaja w polowie marca.

Data: 2014-10-25 05:47:52
Autor: kogutek444
piec gazowy pytanie
W dniu sobota, 25 października 2014 07:22:21 UTC+2 użytkownik mirus napisał:
[...]

Jeśli to chodzi i temperaturę na zewnątrz to nie można. Dlatego ludzie kominki mają bo w nich wtedy wolno palić. Jak któryś przegapi pierwsze poniżej zera stopni to dupa zbita i do wiosny pieca gazowego nie odpala. Ja pierdolę co się dzieje. Czyżby prawda było że na świecie ilość inteligencji jest stała ale ciągle ludzi przybywa?

Data: 2014-10-26 01:43:52
Autor: dsw
piec gazowy pytanie
W dniu sobota, 25 października 2014 14:47:53 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Jeśli to chodzi i temperaturę na zewnątrz to nie można. Dlatego ludzie kominki mają bo w nich wtedy wolno palić. Jak któryś przegapi pierwsze poniżej zera stopni to dupa zbita i do wiosny pieca gazowego nie odpala.

To oczywiście zależy od warunków brzegowych, tj, wilgotności powietrza w danym dniu i dniach następnych oraz wysokości montażu pieca gazowego. Jak wiadomo, temperatura spada wraz ze wzrostem wysokości, więc inaczej jest gdy mamy piec w piwnicy a inaczej jak na strychu. Jednakoż masz absolutną słuszność w propozycji kominka. Rozwiązuje nam to też problem nadmiaru śmieci.

Ja pierdolę co się dzieje. Czyżby prawda było że na świecie ilość inteligencji jest stała ale ciągle ludzi przybywa?

nie da się ukryć, że ta teza (czy teoria) ma ręce i nogi

piec gazowy pytanie