piekarnik ma³y

Data: 2009-11-05 18:30:08
Autor: yapann
piekarnik ma³y
Czy ma³e piekarniki s± praktyczne? Czy (u)pieczenie w mniejszej kubaturze ma porównywalne zu¿ycie energii, jak w 'klasycznej'?

Zastanawia³o mnie zawsze, czemu piekarniki s± zwykle takiej du¿ej kubatury, skoro pieczemy (blacha czy naczyczynie ¿arodoporne albo dwa) zajmuj±c zwykle jedno piêtro (chyba ¿e ja nie uzywam piekarnika w pe³nym wymiarze..)

Data: 2009-11-05 18:43:09
Autor: Prawusek
piekarnik ma³y
"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message
[...]

Przydaje siê drugi mniejszy piekarnik, nawet z ro¿nem. Problem z ma³ym - nie
mo¿na zrobiæ baby w 10 litrowej formie...

Data: 2009-11-06 00:09:23
Autor: yapann
piekarnik ma³y
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hcv3dt$17f$1nemesis.news.neostrada.pl...
Przydaje siê drugi mniejszy piekarnik, nawet z ro¿nem. Problem z ma³ym - nie
mo¿na zrobiæ baby w 10 litrowej formie...

dojdê do takiego 'hardokora' mo¿e jak bêdê mia³a wnuki
dot±d max to pieczenie dwówch schabów i ciasta w jednym rzucie - tyko ¿eby wykorzystaæ nagrzanie pud³a.

A czy w ma³ym nie piecze siê gorzej? Czy w takim np. temperatura nie jest niestabilna (np zale¿na od temp. otoczenia) w sposób odczuwalny w skutkach?

Data: 2009-11-06 00:17:47
Autor: Prawusek
piekarnik ma³y

> [...]

A czy w ma³ym nie piecze siê gorzej? Czy w takim np. temperatura nie jest
niestabilna (np zale¿na od temp. otoczenia) w sposób odczuwalny w

Dojrza³em do ma³ego - wolno stoj±cego z ro¿nem, dwupiêtrowego, mo¿e z dwoma
p³ytkami na wierzchu - dobry piecyk ¶niadaniowy lub podwieczorkowy, choæ
wola³bym gazowy. Oczywiscie mam du¿ego Mastercooka z termowentylatorem.

http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=27970&pkt_id=&pro_id=&char_id=

http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=27965&pkt_id=&pro_id=&char_id=

piekarnik ma³y