(04.03.2011 22:44), pilocik wrote:
A z pani膮 rzecznik jestem um贸wiony na poniedzia艂ek.
Wst臋pna rozmowa telefoniczna utwierdzi艂a mnie jednak w przekonaniu, 偶e
trafi艂 mi si臋 klient z kategorii "oszo艂om"
Rzecznik musi przyj膮膰 i wys艂ucha膰 ka偶dego klienta i dop贸ki nie zna
wersji drugiej strony, dodatkowo z przedstawieniem cennik贸w, zlece艅 i
ustale艅 relacji klient-serwis nie ma podstaw by podwa偶a膰 stanowisko
klienta.
Tym kt贸rzy mnie rozumiej膮 i wspieraj膮 dzi臋kuj臋, tym kt贸rzy kwestionuj膮
moje zasady prowadzenia serwisu polecam otwarcie w艂asnej dzia艂alno艣ci :)
O wynikach rozm贸w z rzecznikiem i dalszym rozwoju sprawy na pewno tutaj
poinformuj臋.
S艂abo jestem zorientowany w tym, ale ... jakie umocowanie ma pan/pani
rzecznik? Czy musisz si臋 do niej fatygowa膰? Nie mo偶esz powiedzie膰
"zapraszam do mnie, poka偶臋 wszystkie dokumenty" albo wr臋cz "jak si臋
klientowi nie podoba to niech si臋 s膮dzi"?
p. m.