Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   piekielny klient - cz臋艣膰 2

piekielny klient - cz臋艣膰 2

Data: 2011-03-05 00:02:16
Autor: mvoicem
piekielny klient - cz臋艣膰 2
(04.03.2011 22:44), pilocik wrote:

A z pani膮 rzecznik jestem um贸wiony na poniedzia艂ek.
Wst臋pna rozmowa telefoniczna utwierdzi艂a mnie jednak w przekonaniu, 偶e
trafi艂 mi si臋 klient z kategorii "oszo艂om"
Rzecznik musi przyj膮膰 i wys艂ucha膰 ka偶dego klienta i dop贸ki nie zna
wersji drugiej strony, dodatkowo z przedstawieniem cennik贸w, zlece艅 i
ustale艅 relacji klient-serwis nie ma podstaw by podwa偶a膰 stanowisko
klienta.

Tym kt贸rzy mnie rozumiej膮 i wspieraj膮 dzi臋kuj臋, tym kt贸rzy kwestionuj膮
moje zasady prowadzenia serwisu polecam otwarcie w艂asnej dzia艂alno艣ci :)
O wynikach rozm贸w z rzecznikiem i dalszym rozwoju sprawy na pewno tutaj
poinformuj臋.

S艂abo jestem zorientowany w tym, ale ... jakie umocowanie ma pan/pani
rzecznik? Czy musisz si臋 do niej fatygowa膰? Nie mo偶esz powiedzie膰
"zapraszam do mnie, poka偶臋 wszystkie dokumenty" albo wr臋cz "jak si臋
klientowi nie podoba to niech si臋 s膮dzi"?

p. m.

piekielny klient - cz臋艣膰 2

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona