piekna manipulacja WIG20

Data: 2009-05-07 14:45:04
Autor: Mariusz J...
piekna manipulacja WIG20
muszę pochawlić dziś kogoś, kto wysadził paru krótkich na wig20

to była dosownie chwila
taki wzrost na mizernym obrocie na wig20 ...majstersztyk

chylę czoła

warto śledzić rynek kontraktów na wig20

to najlepszy wskaznik tego co bedzie

ale ilu z nas jest w stanie śleczyc przed kompem od 8.30 do 16.20?

Data: 2009-05-07 16:48:16
Autor: Fidelio
piekna manipulacja WIG20
Użytkownik "Mariusz J..." <mario9999@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtus5g$duu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zaraz manipulacja... cały świat rósł.

Data: 2009-05-07 16:51:18
Autor: george
piekna manipulacja WIG20

"Mariusz J..." <mario9999@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gtus5g$duu$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie nadążam ... przejechali sie po SL-ach "krótkich" zeby pozamykać swoje L-ki przed wielkim ZJAZDEM ?
dobrze zrozumiałem ?

george

Data: 2009-05-07 17:12:56
Autor: kigam
piekna manipulacja WIG20

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> ale ilu z nas jest w stanie śleczyc przed kompem od 8.30 do 16.20?

nie nadążam ... przejechali sie po SL-ach "krótkich" zeby pozamykać swoje

Jak przejechali po stopach krótkich na 1900 to tacy krótcy sami są sobie
winni, jak dla mnie to raczej tną stopy długim. Grupa Trzymająca Giełdę chce
up, sp500 sie marzy tysiączek, chyba tylko Janek chce zwały.

Data: 2009-05-07 17:18:29
Autor: george
piekna manipulacja WIG20

"kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> wrote in message news:gtutsl$r8i$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

winni, jak dla mnie to raczej tną stopy długim. Grupa Trzymająca Giełdę chce
up, sp500 sie marzy tysiączek, chyba tylko Janek chce zwały.

no właśnie dlatego pytam, Kto stawia stopa przy takim poziomie...
I nie bardzo widzę tu manipulacje.... chciałem dojść do tego co "autor miałna myśli"...

george

Data: 2009-05-07 15:33:07
Autor: Mariusz J...
piekna manipulacja WIG20
jesli ktos uwaznie sledzi wydarzenia na rynku futures, tp z pewnością zaobserwował, ze wczoraj mimo wzrostów w USa na otwarciu nasz rynek ani drgnał i ktoś sprzedał no 300 kontraktów jednym zleceniem na 1880

po czym zamkniecie rynku było 1825

mozna dopatrywac sie wszystkiego, ale po wczorajszej sesji mój apetyt na króciaki został pobudzony

dlatego przygotowywalem sie duchowo na godz 15.30. bo wtedy wszystko sie zaczyna to miłe zarobić przed weekendem :)

trzeba było naprawdę wprawnego oka, by zalapac sie na niebywałą okazję stworzoną dziś przez 5 minut przez rynek mimo tego, ze otworzylem krótkie po 1880, przez moment nie pomyslalem, by wejsc w rynek na długo

wlasnie po wczorajszej sesji i cudofiksingu  --

Data: 2009-05-07 18:10:19
Autor: kigam
piekna manipulacja WIG20
[...]

Nie mogę się zgodzic, że to była okazja dla szorta, gdyby nie zachodnie
wiatry poszliby na 1920 lub wyżej.

Data: 2009-05-07 18:15:26
Autor: sorden
piekna manipulacja WIG20
kigam wrote:

Nie mogę się zgodzic, że to była okazja dla szorta, gdyby nie zachodnie
wiatry poszliby na 1920 lub wyżej.

Czy padla dzis chociaz jedna negatywna wiadomosc ?

--
in

Data: 2009-05-07 18:22:41
Autor: Fidelio
piekna manipulacja WIG20
Użytkownik "sorden" <sorden.spam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtv21i$p9c$1mx1.internetia.pl...
kigam wrote:

Nie mogę się zgodzic, że to była okazja dla szorta, gdyby nie zachodnie
wiatry poszliby na 1920 lub wyżej.

Czy padla dzis chociaz jedna negatywna wiadomosc ?

No właśnie nie.
Ale sytuacja jest nerwowa, wszuscy mają świadomość, że w okolicach 1900 są opory i możemy zacząć odwrót, więc niewielki bodziec wystarczy i bach, bach, bach ;-)

Data: 2009-05-07 20:48:55
Autor: Jan Werbiński
piekna manipulacja WIG20
kigam wrote:

Nie mogę się zgodzic, że to była okazja dla szorta, gdyby nie zachodnie
wiatry poszliby na 1920 lub wyżej.

Czy padla dzis chociaz jedna negatywna wiadomosc ?

No właśnie nie.

Grypa już w Polsce.

W mediach polskich i zachodnich coraz głośniej o tym, że plan pomocowy to pomoc doraźna,a w dłuższym terminie będzie i tak kryzys.

Bezrobocie rośnie, a niektórzy debile cieszą się, że dynamika wzrostu bezrobocia spada. 700tys bezrobotnych (usa) miesiąc później 600tys i kretyn jeden z drugim się cieszy, że coraz mniej NOWYCH (K...WA!!!) bezrobotnych MIESIĘCZNIE jest i to niby dobrze. Nosz w mordę jak woda się z wiadra wylewa, to trudno utrzymać stały strumień aż do końca!

Wzrost akcji był krótkotrwałą inwestycją spowodowaną drukiem pustego pieniądza, który musiał być gdzieś ulokowany. Oddadzą wszyscy w inflacji.

W Polsce najgorsze dopiero przed nami i dopiero za rok zobaczymy wyniki za 2009.

Jest ładna pogoda, szkoda czasu na giełdę.

Urosło tyle i tak szybko, że żeby musiało jeszcze rosnąć to musiałby jakiś cud ekonomiczny nastąpić. Z powodu braku cudu zabraknie energii na podtrzymanie poziomu i spadnie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-07 18:29:47
Autor: Robert
piekna manipulacja WIG20
sorden pisze:
kigam wrote:

Nie mogę się zgodzic, że to była okazja dla szorta, gdyby nie zachodnie
wiatry poszliby na 1920 lub wyżej.

Czy padla dzis chociaz jedna negatywna wiadomosc ?

A czy w ostatnim czasie mieliśmy same dobre wiadomości ?
Zobacz jaki podjazd był po ogłoszeniu PKB -6,1%

RM.

Data: 2009-05-07 16:47:09
Autor: Mariusz J...
piekna manipulacja WIG20
Robert <robertoos@rato.pl> napisał(a): po wczorajszej sesji otrzymalismy pierwsze ostrzezenie

dzis było drugie

dla mnie wystarczy

Data: 2009-05-07 18:51:19
Autor: sorden
piekna manipulacja WIG20
Robert wrote:

Czy padla dzis chociaz jedna negatywna wiadomosc ?

A czy w ostatnim czasie mieliśmy same dobre wiadomości ?
Zobacz jaki podjazd był po ogłoszeniu PKB -6,1%

Rynek czesciowo uodpornil sie na zle wiadomosci, zas na gieldzie oprocz
fundamentow licza sie tez poziomy techniczne.

--
in

Data: 2009-05-07 19:33:45
Autor: Zbyszek
piekna manipulacja WIG20
Dnia 07-05-2009 o 18:10:19 kigam <pilot.zolwia@gmail.com> napisał(a):

trzeba by³o naprawdê wprawnego oka, by zalapac sie na niebywa³¹ okazjê
stworzonÂą dziÂś przez 5 minut przez rynek
mimo tego, ze otworzylem krĂłtkie po 1880, przez moment nie pomyslalem,  by
wejsc w rynek na dÂługo

wlasnie po wczorajszej sesji i cudofiksingu

Nie mogĂŞ siĂŞ zgodzic, Âże to byÂła okazja dla szorta, gdyby nie zachodnie
wiatry poszliby na 1920 lub wyÂżej.

tez sie dziwie. Od paru dni mozna łapac okazje po g. 16.05 i sprzedawac  nastepengo dnia.
Te obory i wystraszanie zjazdami po 16 to jakby dla zniechecenia. Mam  przeczucia zupelnie przeciwne do Janka,
czyli o ataku znacznie wyzej 1900. Ale czekam na jutro.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-07 19:41:44
Autor: sorden
piekna manipulacja WIG20
Zbyszek wrote:

czyli o ataku znacznie wyzej 1900. Ale czekam na jutro.

Trzeba czekac na koniec sesji w USA i potem obserwowac edka. --
in

piekna manipulacja WIG20