Data: 2011-04-23 16:36:40 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
W dniu 2011-04-23 14:31, Andrzej Lawa pisze:
Ave! Panie - wyobraź sobie że w Fordzie Mondeo 2,0 TDCi - pompa wspomagania jest w takim samym tandemie z pompą wody - i dość powszechne jest wycinanie wieloklinu który jest między nimi i co za tym idzie zatrzymywanie się pompy wody :D tak pompa wspomagania jest przed nią ;) Czyli jak wytnie - wspomaganie kierownicy masz, ale chłodzenia już nie :D Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-04-23 17:49:01 | |
Autor: Olo | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
On 2011-04-23 16:36, Czarek Daniluk wrote:
Panie - wyobraź sobie że w Fordzie Mondeo 2,0 TDCi - pompa wspomagania mówisz o takim imbusiku z miękkiego metalu? Audi też sobie coś takiego w nowszej generacji zafundowało :) |
|
Data: 2011-04-23 18:36:19 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
W dniu 2011-04-23 17:49, Olo pisze:
On 2011-04-23 16:36, Czarek Daniluk wrote: Optycznie nie widziałem co to za wieloklin ;) nie miałem okazji tego tandemu rozbierać :) Pozdrawiam ! |
|