pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)

Data: 2011-04-23 16:36:40
Autor: Czarek Daniluk
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
W dniu 2011-04-23 14:31, Andrzej Lawa pisze:
Ave!

Właście jestem w trakcie wymiany alternatora (Corsa B, silnik Isuzu
1,5D). Aaaaaaaaargh... 5 czy 6 różnych rozmiarów śrub... Dlaczego? I
dlaczego alternator nie jest wkładany w koło pasowe czy inne na
wielowpust i dlaczego musi pośrednio napędzać cholerną pompkę od
wspomagania hamulców?

Panie - wyobraź sobie że w Fordzie Mondeo 2,0 TDCi - pompa wspomagania jest w takim samym tandemie z pompą wody - i dość powszechne jest wycinanie wieloklinu który jest między nimi i co za tym idzie zatrzymywanie się pompy wody :D tak pompa wspomagania jest przed nią ;)
Czyli jak wytnie - wspomaganie kierownicy masz, ale chłodzenia już nie :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-23 17:49:01
Autor: Olo
On 2011-04-23 16:36, Czarek Daniluk wrote:

[...]

mówisz o takim imbusiku z miękkiego metalu? Audi też sobie coś takiego w nowszej generacji zafundowało :)

Data: 2011-04-23 18:36:19
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-04-23 17:49, Olo pisze:
On 2011-04-23 16:36, Czarek Daniluk wrote:

[...]

Optycznie nie widziałem co to za wieloklin ;) nie miałem okazji tego tandemu rozbierać :)

Pozdrawiam !

pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)