Data: 2011-04-23 17:03:28 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
Użytkownik "Andrzej Lawa" A nowsze modele są jeszcze bardziej zagmatwane (i pewnie jeszcze trzeba jakiś cholerny komputer jakimś cholernym tajnym kodem resetować). No ba, w niektórych modelach to i z żarówką do serwisu trzeba jechać - to są dopiero jaja i niestety nie wielkanocne :) |
|
Data: 2011-04-23 19:48:28 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iouq7f$tsp$1mx1.internetia.pl... No ba, w niektórych modelach to i z żarówką do serwisu trzeba jechać - to są dopiero jaja i niestety nie wielkanocne :) Reno Modus OIDP, wymiana H4 = ściąganie zderzaka ;) -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2011-04-23 19:55:36 | |
Autor: Mumin | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
W dniu 2011-04-23 19:48, kamil/Endurorider.pl pisze:
Obecne BMW serii 7 ma chyba tak samo. -- Pozdrawiam, Mumin |
|
Data: 2011-04-23 20:01:09 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
Użytkownik "Mumin" <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iov3qn$st8 Obecne BMW serii 7 ma chyba tak samo. Chyba obecne BMW 7 nie ma H4 ;D A tak na poważnie, to po bmw bym się tego nie spodziewał, wszak miejsca jest dostatek :) -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2011-04-23 20:37:36 | |
Autor: pavellz | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
Obecne BMW serii 7 ma chyba tak samo. Biorąc pod uwagę kulturę techniczną naszych serwisów, gdzie po każdym przeglądzie znajduję nową usterkę będącą wynikiem działalności serwisantów (bez względu czy ASO czy nieASO, chyba się cieszę że nie stać mnie na BMW... :) Ukonkretyzowując - pojechałem z usterką układu kierowniczego - wyjechałem z połamaną osłoną alternatora, wymieniłem alternator - wyjechałem ze źle ustawionym paskiem, wymieniłem filt powietrza - teraz mam obudowę filtra do wymiany. Ciekawe co się będzie wymieniało przy okazji żarówek? Pzdr Paweł |
|
Data: 2011-04-23 20:58:09 | |
Autor: scob | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
W dniu 2011-04-23 19:48, kamil/Endurorider.pl pisze:
to samo pisali o światłach w sceniku II i migaczu w A4B5. Be-eeeeekurwa-zdura na kółkach, ot co ;) Jak ktoś ma dwie lewe, to może sobie do serwisu jechać. We francuzie -owszem - trzeba wymontować aku do lewej a w niemcu do prawej plastik/kierownice powietrza od chwytu do filtra, a rzeczony migacz od środka wypiąć i wywalić na zewnątrz.. ale jedno i drugie trwa ~5 minut. A że nie-sksploatacyjne rzeczy utrudniają? każdy chce zarabiać.. Skończyły się czasy, kiedy kumpel wyciągał mnie z domu na 15 minut z kawki u teściów "bo koło już ma zdjęte" i mu wymieniałem rozrusznik w CoupeB2 na chodniku - nie brudząc się przy tym specjalnie.. |
|
Data: 2011-04-25 20:39:27 | |
Autor: jerzu | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
On Sat, 23 Apr 2011 20:58:09 +0200, scob <123scob@321tlen.pl> wrote:
to samo pisali o światłach w sceniku II i migaczu w A4B5. Niestety, nie bzdura. O ile z jednej strony faktycznie _może_ pomóc wyjęcie akumulatora, o tyle z drugiej bez wykręcenia reflektora się nie da. Scenic II. P.S. Instrukcja serwisowa od Scenica II też każe demontować reflektory. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-04-25 20:42:35 | |
Autor: jerzu | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
On Mon, 25 Apr 2011 20:39:27 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote: P.S. Instrukcja serwisowa od Scenica II też każe demontować Chodzi o reflektory z palnikami xenon. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-04-26 23:08:12 | |
Autor: scob | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
W dniu 2011-04-25 20:42, jerzu pisze:
On Mon, 25 Apr 2011 20:39:27 +0200, jerzuyup, czytałem. A potem wyjąłem wlew/przedłużkę od zbiorniczka spryskiwaczy i zrobiła się wuchta miejsca ;) |
|
Data: 2011-04-24 17:31:58 | |
Autor: huri_khan | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
Dnia Sat, 23 Apr 2011 19:48:28 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):
No ba, w niektórych modelach to i z żarówką do serwisu trzeba jechać - to są dopiero jaja i niestety nie wielkanocne :) W tym po liftingu już nie musisz ;) -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] |
|
Data: 2011-04-25 19:15:56 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) | |
Dnia 23-04-2011 o 19:48:28 kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaozefta.lp> napisał(a):
Ktoś Cię mocno oszukał, w Modusie 1.5 dCi wymienię Ci obie żarówki po ciemku w deszczową noc :-), zajmuje to 10 min (bez narzędzi). Pzdr TG |