pierdolone Rzydziory Urbany komunistyczne i faszystowskie

Data: 2010-09-16 21:35:30
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
pierdolone Rzydziory Urbany komunistyczne i faszystowskie
Gdzie waluta EUR obiecana Polakom do 2009 roku i gdzie godne zarobki?
Pierdolone Polactwo jak szczury jebane jeden drugiego sie boi a chujnia gangsterska znowu ciula uczciwych jak komuna we współpracy z mafiom gen Kluka tak zwanom policjom ze Hanysowa.
Tfu!

Data: 2010-09-16 14:21:52
Autor: magdaverakosiorek
pierdolone Rzydziory Urbany komunistyczne i faszystowskie
On Sep 16, 2:35 pm, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
Gdzie waluta EUR obiecana Polakom

Mówiłam ci już że w dupie u pani Malinowskiej?
Tam szukaj.
A ty ciągle zadajesz te same pytanie!!!

magdavera

Data: 2010-09-16 23:23:43
Autor: raff
<obieca...@cacanki.pl>  wrote:
Gdzie waluta EUR obiecana Polakom

Mówiłam ci już że w dupie u pani Malinowskiej?
Tam szukaj.
A ty ciągle zadajesz te same pytanie!!!

Juz tam szukal.

Lepiej przyprowadz Kulawa Zoske.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-09-16 16:51:29
Autor: magdaverakosiorek
On Sep 16, 4:23 pm, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-09-16 23:21, magdaverakosiorek pisze:

> Mówiłam ci już że w dupie u pani Malinowskiej?
> [...]

Zośka ma chemorojdy i nie chce żeby jej ktoś tam grzebał w
poszukiwaniu euro, szczegolnie ktoś niezrównoważony psychicznie.

magdavera

Data: 2010-09-17 21:35:04
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:27d8eacd-ddfa-4da6-9d5e-
Zośka ma chemorojdy i nie chce żeby jej ktoś tam grzebał w
poszukiwaniu euro, szczegolnie ktoś niezrównoważony psychicznie.
magdavera

Udajesz Rzydzie, że jesteś cool Polack?
Tfu!

Data: 2010-09-16 23:46:23
Autor: Panslavista

<obieca...@cacanki.pl> wrote:
Gdzie waluta EUR obiecana Polakom

Mówiłam ci już że w dupie u pani Malinowskiej?
Tam szukaj.
A ty ciągle zadajesz te same pytanie!!!

Aboto głupek jest - przecież na jewro najbardziej rzydziorom zależy...

pierdolone Rzydziory Urbany komunistyczne i faszystowskie