pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}

Data: 2010-07-21 22:37:41
Autor: Ikselka
pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}
Dnia Wed, 21 Jul 2010 21:01:18 +0200, lato napisał(a):

Zauważyłem tego lata ogromny wysyp ogromnych pająków, jest ich dużo i są
bardzo duże, tłukę jak mogę a następny dzień pojawia się jeszcze większy,
nie cierpię pająków

Ale komary czy muchy Cię nie drażnią? A bakterie? Choćby te w muszli? Albo
te na butach, wnoszone do domu? - już ja tam sto razy bardziej wolę pająki.
:-)

pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}