pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}

Data: 2010-07-21 22:51:56
Autor: medea
pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}
lato pisze:
Zauważyłem tego lata ogromny wysyp ogromnych pająków, jest ich dużo i są
bardzo duże, tłukę jak mogę a następny dzień pojawia się jeszcze większy,
nie cierpię pająków, jest jakis preparat żeby je odpędzić ?

fotka:
http://img8.imageshack.us/img8/7749/ss850133.jpg

Na zdjęciu chyba widać, że on poza domem jest, więc co Ci przeszkadza?
Nie wejdzie do domu. "Hodowałam" takiego za oknem i nie wlazł do domu ani razu. W dodatku muchy wyłapywał.

Ewa

Data: 2010-07-21 23:46:51
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 21 Jul 2010 22:51:56 +0200, medea napisał(a):

lato pisze:
[...]

Też hodowałam, dawno temu. Miał na imię Zenek, mieszkał w rogu kuchennego
okna na zewnątrz, gdzie budował piękne pajęczyny widoczne na tle szyby. Coś
pięknego. Sam też był cudny - grubiutki i duży, szarawobrązowy. Podczas
mycia okien uważałam, aby nie zalać jego norki w tynku przy futrynie,
pajęczynę oczywiście musiałam niszczyć, aby dostać się do ramy i umyć ją.
Rzadko otwieraliśmy to okno, własnie ze względu na Zenka. Do wietrzenia
służyło drugie, na szczęście w kuchni mam dwa okna. Obserwowaliśmy go całą
rodziną przez szybę, miesiącami. Przeżył chyba ze 2 lata tam. Było na co
patrzeć. Kiedy wymienilimy okna, musiał się wyprowadzić, bardzo nam go
brakuje. Nie wrócił:-(((

pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}