pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}

Data: 2010-07-22 08:55:44
Autor: Misiek
pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}

Użytkownik "lato" <lato@wp.pl> napisał w wiadomości news:i27g98$ljv$1news.onet.pl...
Zauważyłem tego lata ogromny wysyp ogromnych pająków, jest ich dużo i są
bardzo duże, tłukę jak mogę a następny dzień pojawia się jeszcze większy,
nie cierpię pająków, jest jakis preparat żeby je odpędzić ?

fotka:
http://img8.imageshack.us/img8/7749/ss850133.jpg

1. jest przeciez "na zenatrz", wiec co ci przeszkadza?
2. pająki są przeciez bardzo pozyteczne :-) jakby Ci taki "utkal" pajeczyne na cale okno w kuchni to zadne swinstwo nie mialo by prawa ci wleciec :-)
3. Tlucz dalej hehehe a one "beda rosnac, rosnac"... co jednego utluczesz to nastepny bedzie 2 razy wiekszy hehehe
Sama napisalas "...tłukę jak mogę a następny dzień pojawia się jeszcze większy..."

http://gfx.lumisfera.pl/media/photos/11161/200661.5.jpg
http://staw.bieleccy.com.pl/str5_pajaki_nadwodne.html
http://allegro.pl/item1134533591_ptaszniki_bialokolanowe_l8_samice_okazja.html
:-))) Ciesz sie ze to nie taki jak na ostanim linku :-))

pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}