pierwsza jazda z "plecaczkiem"

Data: 2010-06-17 19:58:15
Autor: KJ Siła Słów
pierwsza jazda z "plecaczkiem"
Szymon Machel pisze:
Kurcze, plecaczek (własna małżonka) kiedyś ważyła
niecałe 50 kG. Teraz ma w okolicy 70 kG.
  Co mam zrobić droga redakcjo?

cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc, bez pasazera.

Jak jest klopot na xj to nie bierz cudzego gixera i nie pakuj tam pasazera bo sie do nowego roku za plastiki nie wyplacisz.

KJ

Data: 2010-06-17 18:59:12
Autor: gloon
KJ Siła Słów pisze:
Szymon Machel pisze:
[...]

No i czego lazisz za mnom ?

Data: 2010-06-17 20:05:51
Autor: KJ Siła Słów
pierwsza jazda z "plecaczkiem"
gloon pisze:

No i czego lazisz za mnom ?

szukam miejsca na telefon.
Nie nie tam, z tylu i troche nizej.

da rade ?

KJ

Data: 2010-06-17 19:17:24
Autor: gloon
KJ Siła Słów pisze:
gloon pisze:

No i czego lazisz za mnom ?

szukam miejsca na telefon.
Nie nie tam, z tylu i troche nizej.

da rade ?

KJ

jak ajFon to moze Amil jest bardziej w dyspozyzji,
po ostatniej imprezie firmowej z zupom

Data: 2010-06-17 20:01:23
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości

Jak jest klopot na xj to nie bierz cudzego gixera i nie pakuj tam pasazera bo sie do nowego roku za plastiki nie wyplacisz.

Przeca żartowałem z tym gixerem. Chociaż sam to
może spróbuję... za jakiś czas.

Szymon

Data: 2010-06-18 11:11:17
Autor: Kryhu
pierwsza jazda z "plecaczkiem"
Szymon Machel pisze:

Hej

Przeca żartowałem z tym gixerem. Chociaż sam to
może spróbuję... za jakiś czas.

Może to wcale nie taki głupi pomysł.
Na Gixerze nie będzie już tego komfortu dla pasażera i może żona sama zrezygnuje?
A takie 45-50 kg plecaczki same się znajdą i przy okazji jak fajnie na takim sporcie wyglądają.

P.S. ;P
--
Pozdro
Kryhu