pierwsza komunia zamiast pierwszej komuny

Data: 2011-05-08 12:58:31
Autor: drummer
pierwsza komunia zamiast pierwszej komuny
dawniej za komuny jak general chcial sobie wybudowac albo wyremontowac dom to wydawal rozkaz i zolnierze budowali ... ale i dzisiaj nie brakuje udanych przykladow partnerstwa publiczno-prywatnego ... oczywiscie mozna pisac o zastepczych tematach jak pierwsze komunie tylko po czemu ...

http://fakty.interia.pl/polska/news/radiowozy-zawiozly-do-wloch-narty-komendantowi,1634342

Data: 2011-05-08 13:26:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-08 12:58, drummer pisze:
dawniej za komuny jak general chcial sobie wybudowac albo wyremontowac dom to wydawal rozkaz i zolnierze budowali ...

Znasz takie przypadki z autopsji? Albo masz jakieÅ› wiarygodne linki?

Data: 2011-05-08 07:25:15
Autor: Hans Kloss
pierwsza komunia zamiast pierwszej komuny
On 8 Maj, 13:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Znasz takie przypadki z autopsji? Albo masz jakie¶ wiarygodne linki?

Czy jadrys nigdy w wojsku nie by³es? Moi ¿o³nierze:
-je¼dzili na urlopy po czê¶ci samochodowe dla dowódcy batalionu, a
by³o to w czasach kiedy o ich zakupie normalnym trybem nawet ci marzyæ
nie by³o wolno
- robili remont kapitalny mieszkania dowódcy batalionu, oczywi¶cie za
friko..oppsss, przepraszam,  za urlop
- pomalowali mieszkanie dowódcy kompanii, za zupe³ne friko
- robili za niañki dzieci swoich dowódców
To wszystko widzia³em na w³asne oczy w ci±gu jednych 8 miesiêcy mojego
pobytu w LINIOWEJ, pierwszorzutowej jednostce wojskowej. Co siê dzia³o
w jednostkach mniej eksponowanych tego nawet nie bêdê próbowa³ sie
domy¶laæ.
J-23

Data: 2011-05-10 08:42:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-08 16:25, Hans Kloss pisze:
On 8 Maj, 13:26, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Znasz takie przypadki z autopsji? Albo masz jakieÅ› wiarygodne linki?
Czy jadrys nigdy w wojsku nie byłes? Moi żołnierze:
-jeździli na urlopy po części samochodowe dla dowódcy batalionu, a
było to w czasach kiedy o ich zakupie normalnym trybem nawet ci marzyć
nie było wolno
- robili remont kapitalny mieszkania dowódcy batalionu, oczywiście za
friko..oppsss, przepraszam,  za urlop
- pomalowali mieszkanie dowódcy kompanii, za zupełne friko
- robili za niańki dzieci swoich dowódców
To wszystko widziałem na własne oczy w ciągu jednych 8 miesięcy mojego
pobytu w LINIOWEJ, pierwszorzutowej jednostce wojskowej. Co się działo
w jednostkach mniej eksponowanych tego nawet nie będę próbował sie
domyślać.
J-23

Byłem na szkoleniu w wojsku, A poza tym mieszkałem w Poznaniu obok jednostki wojskowej, a nawet jednego oficera miałem za sąsiada. Tzn. mieszkanie wojskowe, bo lokatorzy często się zmieniali. Jednak nigdy nie widziałem żeby ktoś z wojska coś w tym mieszkaniu robił. Tylko gdy się wprowadzali bądź wyprowadzali to podjeżdżały wojskowe ciężarówki do transportu mebli i innego dobytku.
Ale oczywiście wierzę ci na słowo że takie rzeczy się działy , tylko ja zgłosiłem wątpliwość czy takie rzeczy działy się w stosunku do generałów.

PS. a swoja drogą - czy generałowie w dzisiejszym wojsku nadal mają niewolników osobistych zwanych ordynansami?

Data: 2011-05-08 15:20:44
Autor: drummer
W dniu 2011-05-08 13:26, jadrys pisze:
[...]

tak - nie mam teraz czasu, zeby wyszukiwac, ale przegladnij "Noc genera³a" Meretika i pamiêtniki Kukliñskiego -tam, o ile pamiêtam,
s± ciekawe informacje o ich s±siadach :)

Nic to wobec faktu, ze domy peerelowskich oficjeli najczesciej nie zostaly nadal zwrocone ich wlascicielom ... Gdyby wyjechali do Niemiec,
jak Pani Agnes Trawny, a nie do Anglii, to moze nie byloby tyle
ceregieli ?

http://www.fakt.pl/Jaruzelski-zamieszkuje-cudza-wille-,artykuly,93828,1.html

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,2963800.html

Data: 2011-05-10 08:42:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-08 15:20, drummer pisze:
[...]

tak - nie mam teraz czasu, zeby wyszukiwac, ale przegladnij "Noc generała" Meretika i pamiętniki Kuklińskiego -tam, o ile pamiętam,
sÄ… ciekawe informacje o ich sÄ…siadach :)

[...]

Akurat do pamiętników i tego co pisze Ryszard K. nie przykładałbym żadnej wagi, to kłamca oszust i.. zdrajca.

pierwsza komunia zamiast pierwszej komuny