pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)

Data: 2012-07-06 05:26:49
Autor: songoku
pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)
Moja składanka z ostatniego wypadu do Radomia :-)

http://www.youtube.com/watch?v=paAvWdsZOKo

Jest to moja pierwsza produkcja, więc sporo rzeczy można na pewno
zrobić lepiej. Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

Data: 2012-07-06 14:54:08
Autor: PH

Użytkownik "songoku" <grodzicki.marcin@gmail.com> napisał w wiadomości news:509a8660-3b8f-4dfc-8220-642166bcd100s1g2000vbj.googlegroups.com...
Moja składanka z ostatniego wypadu do Radomia :-)

http://www.youtube.com/watch?v=paAvWdsZOKo

Jest to moja pierwsza produkcja, więc sporo rzeczy można na pewno
zrobić lepiej. Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
mnie tam sie podobało :)

Data: 2012-07-06 15:10:13
Autor: sowa
W dniu 2012-07-06 14:26, songoku pisze:
Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

jesli naprawde pierwszy raz to...dobrze jest :)
troszke sie ponacinales... a na czym - jesli moge zapytac?

--
sowa czyHa

Data: 2012-07-06 06:21:16
Autor: songoku
On 6 Lip, 15:10, sowa <mojmailfii...@pocztana.onet.pl> wrote:
> [...]

> Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

jesli naprawde pierwszy raz to...dobrze jest :)
troszke sie ponacinales... a na czym - jesli moge zapytac?

Adobe After Effects CS 5.5 - na prawdę nigdy nic nie montowałem, ale z
wyborem programu to trochę przesadziłem. Za bardzo profesjonalny jest,
dopiero pod koniec pracy lepiej połapałem co i jak. Poza tym żre
zasoby jak cholera. Mam w lapku 6GB RAMu i dobry procek i się
strasznie muliło wszystko...

Data: 2012-07-06 15:33:13
Autor: duddits
On 06.07.2012 15:21, songoku wrote:
[...]

Dokładnie, to kombajn. Tak naprawdę wystarczyłby Ci zapewne Windows Movie Maker :) Poważnie.

Jeśli Adobe to "lżejsza wersja" to Premiere Elements (teraz z numerkiem 10), też zjada RAM, ale nieco bardziej umiarkowanie. Korzystam z wersji 9, jest OK.

Najlepiej pod względem wydajności wypada Sony Vegas Studio, ale z kolei interfejs mi nie podszedł :)

Pod Linuksa openshot daje radę, a jabłuszka mają iMovie :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-07-06 16:20:52
Autor: Monster
[...]

Co to za paciak był na drugim filmiku,zawodników na SM wpuścili razem(jak zwykle) czy "cywil"?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-06 07:45:54
Autor: songoku
On 6 Lip, 16:20, Monster <al...@op.pl> wrote:
W dniu 2012-07-06 14:26, songoku pisze:> Moja składanka z ostatniego wypadu do Radomia :-)

> [...]

> zrobić lepiej. Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

Co to za paciak był na drugim filmiku,zawodników na SM wpuścili

to chyba nie był zawodnik...
tu masz wszystko opisane i nawet jebitne zdjęcie jest :-)))

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/147983-tor-w-radomiu/page__st__320

Data: 2012-07-06 17:03:25
Autor: maverik
pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)
to chyba nie był zawodnik...
tu masz wszystko opisane i nawet jebitne zdjęcie jest :-)))
-

jeden daje na gume, jeden stopke, a trzeci do allaha, to musi byc fake

Data: 2012-07-06 18:05:15
Autor: Arbiter

Użytkownik "songoku" <grodzicki.marcin@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1796150-c887-

tu masz wszystko opisane i nawet jebitne zdjęcie jest :-)))

hehe no fota naprawde jebitna
http://img502.imageshack.us/img502/7691/img3724e.jpg

trudno wyczaić o co kaman

Data: 2012-07-06 11:31:18
Autor: songoku
On Jul 6, 6:05 pm, "Arbiter" <nie...@hotmail.com> wrote:
Użytkownik "songoku" <grodzicki.mar...@gmail.com> napisał w wiadomości

> tu masz wszystko opisane i nawet jebitne zdjęcie jest :-)))

hehe no fota naprawde jebitnahttp://img502.imageshack.us/img502/7691/img3724e.jpg

trudno wyczaić o co kaman

no nie jest to fake :-)

pierwszy kolejś zaliczył szlifa, drugi ostro hamował (CBR) a SM sie
wpierdoliło w ostro hamujacego na CBR... dobry meksyk...generalnie
najbardziej ucierpiała CBR, plastiki i tłumik cały pogięty w pół...

Data: 2012-07-06 22:47:39
Autor: Arbiter
songoku wrote:

pierwszy kolejś zaliczył szlifa, drugi ostro hamował (CBR) a SM sie
wpierdoliło w ostro hamujacego na CBR... dobry meksyk...generalnie

wygląda jakby dwóch stuntowało a trzeci niezależnie od dwóch się wysypał

pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)