pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)

Data: 2012-07-06 15:10:13
Autor: sowa
pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)
W dniu 2012-07-06 14:26, songoku pisze:
Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

jesli naprawde pierwszy raz to...dobrze jest :)
troszke sie ponacinales... a na czym - jesli moge zapytac?

--
sowa czyHa

Data: 2012-07-06 06:21:16
Autor: songoku
On 6 Lip, 15:10, sowa <mojmailfii...@pocztana.onet.pl> wrote:
> [...]

> Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

jesli naprawde pierwszy raz to...dobrze jest :)
troszke sie ponacinales... a na czym - jesli moge zapytac?

Adobe After Effects CS 5.5 - na prawdę nigdy nic nie montowałem, ale z
wyborem programu to trochę przesadziłem. Za bardzo profesjonalny jest,
dopiero pod koniec pracy lepiej połapałem co i jak. Poza tym żre
zasoby jak cholera. Mam w lapku 6GB RAMu i dobry procek i się
strasznie muliło wszystko...

Data: 2012-07-06 15:33:13
Autor: duddits
On 06.07.2012 15:21, songoku wrote:
[...]

Dokładnie, to kombajn. Tak naprawdę wystarczyłby Ci zapewne Windows Movie Maker :) Poważnie.

Jeśli Adobe to "lżejsza wersja" to Premiere Elements (teraz z numerkiem 10), też zjada RAM, ale nieco bardziej umiarkowanie. Korzystam z wersji 9, jest OK.

Najlepiej pod względem wydajności wypada Sony Vegas Studio, ale z kolei interfejs mi nie podszedł :)

Pod Linuksa openshot daje radę, a jabłuszka mają iMovie :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)