pierwsze moto

Data: 2014-05-02 22:45:11
Autor: johnny
pierwsze moto
W dniu 2014-05-02 21:50, moto serce nimo słownika:

Cześć mam 16 lat i od kilku lat interesuje się motocyklami .Postanowiłem
poczuć to na własnej skurze ale mam obawy czy pierwsze moto o poj
silnikowej 125ccm nie będzie dla mnie zamocne. Zainteresowała mnie
aprilia RS 125 oczywiście przez parę lat będę śmigał z blokadami.Ale
postanowiłem poradzić się doświadczonych i jeśli ktoś mugł by mi
doradzić czy mogę zacząć od 125tki czy lepiej od 50tki.Z gòry
dziękuje za odpowieć.A i co do tego czy będę dał rade pod względem
fizycznym myślę że tak ponieasz już od 2 lat uczęszczam do klubu sportowego

- A rosół ten z czego?
- Skurwielu! ;-)

Zdroofka Johnny

pierwsze moto