pierwsze nieśmiałe podsumowania

Data: 2017-05-14 18:31:04
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
pierwsze nieśmiałe podsumowania
jest info o tym o co pytałem, a co mnie interesuje...

hanna gronkiewicz waltz ze swoimi niemieckimi przydupasami poinformowała, że obecny sukces zawdzięczamy "liderom serwisu" (chodzi o tak zwanych naprawiaczy)...

ciekawe, ciekawe - prosimy o więcej, może jakieś nazwiska? tusk? bolek?

Data: 2017-05-16 07:51:49
Autor: Pajdak
pierwsze nieśmiałe podsumowania
Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości
jest info o tym o co pytałem, a co mnie interesuje...

hanna gronkiewicz waltz ze swoimi niemieckimi przydupasami

Niemieckimi? To już nie żydowskimi? ;-)))

poinformowała, że obecny sukces zawdzięczamy "liderom serwisu" (chodzi o
tak zwanych naprawiaczy)...

Czyli komu?

ciekawe, ciekawe - prosimy o więcej, może jakieś nazwiska? tusk? bolek?

Spółka "Srebrna", J.Kaczyński, J.Gowin, A.Macierewicz, W.Bredziński,
B.Misiewicz?

--
Lepudruk

pierwsze nieśmiałe podsumowania