pierwsze ploty nt weteranow za minimum do Heat.

Data: 2010-07-10 23:04:55
Autor: s
pierwsze ploty nt weteranow za minimum do Heat.
Juwan Howard i, uwaga ... Derek Fisher.

W Howarda wierze (i popieram), w Fishera mniej. Pewnie agent robi szum, by podniesc cene.

No i podobno Haslema nadal chca przedluzyc (tez popieram). Kojarze, ze swojego czlowieka mozna podpisac powyzej sc, ale nie jestem pewien, czy nie na okreslonych zasadach. Kojarzy ktos, czy Heat maja taka mozliwosc w przypadku Adonisa?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-10 15:16:05
Autor: calagan
On 10 Lip, 23:04, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Juwan Howard i, uwaga ... Derek Fisher.

W Howarda wierze (i popieram), w Fishera mniej. Pewnie agent robi szum,
by podniesc cene.

 Prawda to. Fisher byl/jest w Miami i gada z Patem i LBJ. Napewno ma
to sluzyc zmiekczaniu Lakers, ale byc moze uda im sie skusic Fisha.
Wiele zalezy od ich sytuacji placowej i decyzji Haslema. Jak zechce
kase, a Miami bedzie chcialo go zatrzymac, to Fisha nie wezma. Ale
jesli nie to ... Nie wiem, czy Dexter nie jest potencjalnym zastepca
Udonisa w szatni. Ponoc ten mial mir w zespole - czyli cos jak Fish w
Lakers - taki przywodca poza parkietem.

Data: 2010-07-11 01:12:53
Autor: Leszczur
On 11 Lip, 00:16, cala...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

jesli nie to ... Nie wiem, czy Dexter nie jest potencjalnym zastepca
Udonisa w szatni. Ponoc ten mial mir w zespole - czyli cos jak Fish w

Akurat przywodztwa teraz w Heat najmniej potrzeba. Kto wie, czy
problem nie bedzie z jego nadmiarem.

Data: 2010-07-10 23:48:16
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-10 23:04, s pisze:
[...]

Zależy. Jeżeli musieli się zrzec praw do Haslema, aby zmieścić pod s.c.
Big 3, to nie łapie się na LBE.

Data: 2010-07-11 01:17:26
Autor: Leszczur
On 10 Lip, 23:48, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W dniu 2010-07-10 23:04, s pisze:

> [...]

> w przypadku Adonisa?

Zależy. Jeżeli musieli się zrzec praw do Haslema, aby zmieścić pod s.c.

IMO musieli sie zrzec, bo jesli nie to blokowalby im kase pod sc.
Bodaj 120% poprzedniej pensji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-11 01:19:15
Autor: Leszczur
W dniu 2010-07-10 23:04, s pisze:

> [...]

> w przypadku Adonisa?

Zależy. Jeżeli musieli się zrzec praw do Haslema, aby zmieścić pod s.c.

Musieli sie go zrzec, bo w przeciwnym razie blokowalby okolo 7,5M$ pod
sc.

Pozdro

L'e-szczur

pierwsze ploty nt weteranow za minimum do Heat.