pierwsze ploty nt weteranow za minimum do Heat.

Data: 2010-07-10 15:16:05
Autor: calagan
pierwsze ploty nt weteranow za minimum do Heat.
On 10 Lip, 23:04, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Juwan Howard i, uwaga ... Derek Fisher.

W Howarda wierze (i popieram), w Fishera mniej. Pewnie agent robi szum,
by podniesc cene.

 Prawda to. Fisher byl/jest w Miami i gada z Patem i LBJ. Napewno ma
to sluzyc zmiekczaniu Lakers, ale byc moze uda im sie skusic Fisha.
Wiele zalezy od ich sytuacji placowej i decyzji Haslema. Jak zechce
kase, a Miami bedzie chcialo go zatrzymac, to Fisha nie wezma. Ale
jesli nie to ... Nie wiem, czy Dexter nie jest potencjalnym zastepca
Udonisa w szatni. Ponoc ten mial mir w zespole - czyli cos jak Fish w
Lakers - taki przywodca poza parkietem.

Data: 2010-07-11 01:12:53
Autor: Leszczur
On 11 Lip, 00:16, cala...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

jesli nie to ... Nie wiem, czy Dexter nie jest potencjalnym zastepca
Udonisa w szatni. Ponoc ten mial mir w zespole - czyli cos jak Fish w

Akurat przywodztwa teraz w Heat najmniej potrzeba. Kto wie, czy
problem nie bedzie z jego nadmiarem.

pierwsze ploty nt weteranow za minimum do Heat.