pierwszeństwo przejazdu

Data: 2010-02-20 14:42:26
Autor: neelix
pierwszeństwo przejazdu

Od: "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
Data: 19 lutego 2010 18:08

Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

A sygnalizacja na rondzie? Nie ma. Każdy miga jak chce.
i tu zmieniły sie przepisy?
A co ja napisałem?
napisałes, ze sie zmieniły (ze pogrzebali)
mozesz przytoczyc kiedy i jakie były wczesniejsze uwarunkowania
(przepisy)
Notorycznie grzebią i dokładają nowe brednie, a starych nawet nie
usiłują prostować. To jest jeden z powodów dlaczego ludzie nie
ogarniajÄ… pord.
neelix, przestan lac wode. Pytam o konkretne zapisy.
Czytaj pord i śledź zmiany lub propozycje a się dowiesz.
tak myslałem, ze nie wiesz.
Nie wiem co spieprzyli wcześniej i czego chyba nawet nie czytają by to
poprawić? Skoro nie potrafią napisać czegoś sensownego sami to może
powinni skonsultować się z kierowcami i napisać ustawę od początku?
Każda kolejna zmiana w tym co jeszcze niespieprzone lub niedotknięte
wychodzi nam bokiem. Podam taki prosty przykład. Po jaką cholerę było
wymyślać i stawiać znak D-51? Dla picu?
nie nelixuj uciekajac od konkretnych pytan.
Albo powiedz, kiedy i w jaki sposób zmieniły sie przepisy dotyczace
konkretnych spraw, o których rozmawialismy, albo zwyczajnie przyznaj, ze
pieprzyłes od rzeczy.

Skoro nie czytałeś pord to o czym mam dyskutować i niby dlaczego w tym
wątku? Jak chcesz zobaczyć co skrzeczy i trzeszczy to przeczytaj a sam
zobaczysz. Mnie szkoda czasu na puste jalowe dyskusje na oczywiste tematy.
neelix

pierwszeństwo przejazdu