pierwszeństwo gdy zastawiony jeden pas

Data: 2015-12-11 18:16:44
Autor: Myjk
pierwszeństwo gdy zastawiony jeden pas
Fri, 11 Dec 2015 15:33:13 +0100, PiteR
Zakładamy że z naprzeciwka mamy debila.

Jak jest założenie, że jeden jest debil, a drugi nie jest debil, to
pozostaje tylko nie debilowi cofanie wstecznie do tyłu aż do pierwszego
wolnego miejsca i umożliwienie jazdy. Ja daaawno temu trafiłem na takiego
debila. Debil zjechał w końcu na swój pas w miejsce pomiędzy zaparkowanymi
pojazdami, ale jak omijałem, to ocharkał mi szybę paskudnym, obleśnym
glutem. Nadmienię tylko, że to była kobieta (chociaż patrząc jak wyglądała
i co uczyniła to raczej zbyt daleko posunięte określenie).

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-12-11 18:30:57
Autor: Tom N
pierwszeństwo gdy zastawiony jeden pas
Myjk w <news:1f2bhnucz0vbl$.dlgmyjk.org>:

Nadmienię tylko, że to była kobieta (chociaż patrz±c jak wygl±dała
i co uczyniła to raczej zbyt daleko posunięte okre¶lenie).

Anna Zwrocka męsk± ma twarz... ;-)

--
'Tom N'

pierwszeństwo gdy zastawiony jeden pas