pierwszy dzień w tmobile

Data: 2017-05-24 10:14:59
Autor: ToMasz
pierwszy dzień w tmobile
witam
przeniosłem numer z playa do tmobile, licząc na promocje 90 dni za darmo.
przejście - jak można było się spodziewać - ze zgrzytami. karta sim tmobile była aktywna kilka dni przed terminem  przeniesienia, i tak niebardzo wiedziała kiedy "dostała" mój stary numer. obudziła się po resecie. nie było o tym nigdzie informacji. tmobile przysyła mi reklamy usług, które są mało korzystne. co ja jakiś debil jestem, czy mam morze wódki i chcę jeszcze pół litra? Z telefonu nie da się rozmawiać, bo gada domnie lektor. więc doładowałem. w między czasie dostałem kilka smsów reklamowych, informacje o roamingu. myślę sobie zaloguje się na www. jasne, ale niema powiązania z numermem telefonu. fajnie. zaloguj sie do nas, aby czytac reklamy. ale jest "kontakt" w sensie napisz do konsultanta. napisałem wcisnąłem wyślij - błąd, spróbuj później, tylko że tekstu już niemam. jakoś gdzieś klikałem i poprosiło mnie o numer telefonu, system wysłał mi kod smsowy. telefon mam cały czas "odpalony", widzę konwersacje z tmobile, kodu niemam. kapnąłęm się po 2 minutach. tmobile smsy wysyła z 2 różnych numerów. więc jeśli widzę smsy od tmobile to nie widzę smsów od mboa, tak jakby inna osoba pisała. nareszcie widzę co tam mam na koncie. nic. znaczy zero pakietów, stan konta błąd. jestem od 9 godzin w tbmobile, od 1.5 godziny mam w ich sieci aktywny numer. patrze, zaznajamiam się z ich stroną. każde kliknięcie wstecz, wywala mnie z mboa i kolejny kod. powiadomienie o spóźnionym doładowaniu dostaje z innego konta smsowego. fajnie. za darmo mają to mogą. patrze dajej, mam już jakieś złotówki, ale więcej niż doładowałem. jest taki znaczek zapytania, myślę sobie kliknę. no i oczywiście zamiast wyjaśnień, wywala mnie na główną stronę tmobile i mam bogusia lindę z ręcznikiem na karku, na pół monitora.

Dzielę się moją historią z jednego powodu. jakośc obsługi klienta, leży i kwiczy, we wszystkich sieciach tak samo. lepiej jest tam, gdzie można trafić na człowieka. chociaż przepraszam powie, albo nawet oddzwoni....

ToMasz
90 dni za darmo nie działa. mają 72 godziny na włączenie.

Data: 2017-05-25 03:44:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pierwszy dzień w tmobile

"ToMasz" og3f7m$hap$1@dont-email.me

90 dni za darmo nie działa. mają 72 godziny na włączenie.

Ja utknąłem na odbiorze SIMki TM -- kurier nie potrafił
zsynchronizować ,,czasu przyjazdu'' z ,,czasem umówionym''. ;)
Po kilku próbach odbioru -- zrezygnowałem. :) (kurier umawiał
się na ,,dziś'' -- przyjeżdżał ,,jutro'' lub ,,wczoraj''...
lub nie przyjeżdżał...)

Co gorsza -- Pomarańczowy Bonus nie załapał...
(Orange twierdził, że tylko do końca lutego -- wiem,
że ewentualna reklamacja dałaby dobry skutek, ale mnie
niezbyt mocno na tym zależało)

Obecnie siedzę na lejku VM -- i cieszę się. ;)

Pracowici_inaczej ludzie najpierw nadtopili mi (chyba spawarką)
czarny (zewnętrzny -- cholernie drogi) drut ethernetowy, po czym
(widząc zapewne brak efektów) zwinęli ów drut tak, że szybkość
drastycznie spadła... Gdy drut ów rozplątałem -- przejechali
po nim w paru miejscach szlifierką... Tu cierpliwość moja
odnalazła swój kres -- zdemontowałem hybrydę i schowałem
drut w ścianę...

Przejechali szlifierką celowo!!!
Oszlifowali nie tylko czarny przewód,
ale także śruby i nakrętkę (dychę) mocowania...

Mocowanie (plastykowa rura i dwie śruby z kilkunastoma
nakrętkami, podkładkami zwykłymi, szerokimi i sprężystymi)
spisałem na straty -- w razie czego zbuduję nowe...

Rurę jeszcze mam -- mogę wyciąć nową, śruby nowe też
mam z czego wyciąć, resztę dokupię... Balkonowej
balustrady chyba nie zniszczą... Przewód rzecz
jasna też do wymiany...

Dwa cybanty zabrałem wraz z hybrydą...

Tak oto po 6 latach BEZPROBLEMOWEJ łączności
międzyblokowej -- zmiany, zmiany, zmiany...

-=-

Dlaczego lejek?...
Bo 300 MB wcięło apdejtowanie czy apgrejdowanie
aplikacji w telefonie... Myk -- i nie ma!!!

Mam wprawdzie wiele (może osiem, może siedem, może
dziewięć -- któż to policzyć zdoła?!) dziewiczych
SIMek, ale jakoś lejek mi wystarcza!

Wystarcza, choć wymiana SIMki nie wymaga przebootowania
telefonu... Co gorsza -- mam w tablecie niemal nie tknięty
#F, ale NAPRAWDĘ wystarcza mi lejek!!!

Akumulator w Asusie też wystarcza -- 5 Ah aż ;) na cały dzień!!
(w nocy raczej warto ładować -- a noce teraz są krótkie!)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-05-25 18:52:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pierwszy dzień w tmobile

"Eneuel Leszek Ciszewski" og5cuk$6t6$1@node2.news.atman.pl

Mam wprawdzie wiele (może osiem, może siedem, może
dziewięć -- któż to policzyć zdoła?!) dziewiczych
SIMek, ale jakoś lejek mi wystarcza!

Gigabajty lecą, Jutuba chodzi, ,,z wiatrem'' mam
ponad 20 Mb/s -- dla mnie taki lejek może być!!! ;)

Jeno ;) Asus grzeje się a jego akumulator szybko traci swe mAh...

Życzę powodzenia sieciom osiedlowym, a nawet Pomarańczowym
i TiMobilnych oraz innych -- w obecności takich lejków. :)

Tablet i dwa laptopy ,,czerpią net'' z Asusa. :)
Rzecz jasna Asus też swoje bierze. :)

Czasami Jutuba zacina się -- ale czy to lejek ma przewężenia, czy coś innego?...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-05-25 19:40:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pierwszy dzień w tmobile

"Eneuel Leszek Ciszewski" og725b$ogq$2@node2.news.atman.pl

Gigabajty lecą, Jutuba chodzi, ,,z wiatrem'' mam

   https://www.youtube.com/watch?v=5Vg1kDjtsw4

   [w Portofino szepnęła -- TAK]

   http://www.tekstowo.pl/piosenka,slawa_przybylska,milosc_w_portofino.html

ponad 20 Mb/s -- dla mnie taki lejek może być!!! ;)

   [na pewno ładnie jest tam, gdzie jest ten lejek]

Jeno ;) Asus grzeje się a jego akumulator szybko traci swe mAh...

   [gorąca krew...]

Życzę powodzenia sieciom osiedlowym, a nawet Pomarańczowym
i TiMobilnych oraz innych -- w obecności takich lejków. :)

   [gdyż w Portofino jest jesień już...]

Tablet i dwa laptopy ,,czerpią net'' z Asusa. :)

   [z tego samego lejka...]

Rzecz jasna Asus też swoje bierze. :)

   [od tej samej dziewicy... przez ten sam lejek...]

Czasami Jutuba zacina się -- ale czy to lejek ma przewężenia, czy coś innego?...

   [Pomarańczowy księżyc płynął?... chyba Oranżowy?... Nie
   znają się ludzie w tej piosence... ale i tak fajnie...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-05-30 17:05:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pierwszy dzień w tmobile

"Eneuel Leszek Ciszewski" og750f$r88$1@node2.news.atman.pl

Gigabajty lecą, Jutuba chodzi, ,,z wiatrem'' mam

Terabajtowy dysk starczy na rok -- nawet na przestępny
[ciekawe, jakie przestępstwa popełnia taki rok] rok,
bo część filmów ściągam wielokrotnie...

[...]

W dzień jest kilka MB/s U.
Ping (nie wiem, dokąd) do 30 ms.

[na drodze został żółty kurz? -- to pyłki drzew;
od razu widać, że alergiczka... nic dziwnego, że
nie chciał jej facet z miasta...]

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'