pierwszy przeglad

Data: 2009-10-15 18:18:55
Autor: kor
pierwszy przeglad
Witam
Bylem dzisiaj w urzedzie celnym zeby zarejestrowac samochod po kupieniu w niemczech. Okazalo sie ze jest cos takiego jak pierwszy przeglad tylko innaczej sie nazywa. Ile to kosztuje?? Mam taki problem ze na umowie mam wieksza ilosc km niz na zegarach. Samochod zanim do mnie trafil zmienila sie ilosc km, nieduzo na moja niekorzysc ale jednak. Jest sposob podlaczyc sie pod komputer i zwiekszyc ilosc km ale nie chcialbym ingerowac w samochod
Pozdrawiam

Data: 2009-10-16 16:32:17
Autor: Bydlę
pierwszy przeglad
kor wrote:
> Mam taki problem ze na umowie mam
> wieksza ilosc km niz na zegarach.

Czyli np. na umowie 100 000 km, a na zegarach 80 000 km?

> Samochod zanim do mnie trafil zmienila sie
> ilosc km, nieduzo na moja niekorzysc ale jednak.

Na twoją niekorzyść ktoś cofnął licznik?
Na swoją?

> Jest sposob podlaczyc sie
> pod komputer i zwiekszyc ilosc km

Tak, ale specjaliści głównie w drugą stronę potrafią.
;)

>ale nie chcialbym ingerowac w samochod

To po co pytasz jak ingerować w samochód?

--
Bydlę

pierwszy przeglad