pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych

Data: 2013-02-20 22:21:08
Autor: Andrzej Lawa
pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
W dniu 20.02.2013 13:07, engry berd pisze:
Wkrótcę chcę sobie kupić mój pierwszy w życiu samochód, wyrosłem już z
autobusu i komunikacji miejskiej, z której coraz trudniej korzystać,
stąd konieczna przesiadka na własne cztery kółka. Mój budżet to 6000zł,
wiem że niewiele, ale czym powinienem się zainteresować w tej kwocie?

Z doświadczeń moich i znajomego coś w stylu Golfa 2 czy Corsy B w postaci niezajechanego diesla będzie całkiem OK.

Jakieś 3 tysiące na sam pojazd, a reszta na wszelkie naprawy, wymiany itepe.

Nie chcę nic małego typu panda czy seicento, mam 190cm wzrostu.

Seicento jest malutkie a Panda strasznie się buja (w sensie bujania na zakrętach, chociaż najmniejsza benzyna strasznie wolno rusza).

Nie znam się na samochodach, więc nic przy nim nie będę robił sam, poza
tankowaniem i uzupełnianiem płynów...

No to musisz mieć w okolicy zaufanego mechanika z inwencją, przynajmniej do oprowadzenia samochodu do porządku po zakupie.

Data: 2013-02-21 10:34:26
Autor: Ergie
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51253e44$1@news.home.net.pl...

Z doświadczeń moich i znajomego coś w stylu Golfa 2 czy Corsy B w postaci niezajechanego diesla będzie całkiem OK.

Corsa bym nie polecał nikomu kto ma więcej niż 180cm.

Pozdrawiam
Ergie

pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych