pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych

Data: 2013-02-22 07:13:37
Autor: Kamil 'Model'
pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
W dniu 2013-02-20 13:07, engry berd pisze:
Wkrótcę chcę sobie kupić mój pierwszy w życiu samochód, wyrosłem już z
autobusu i komunikacji miejskiej, z której coraz trudniej korzystać,
stąd konieczna przesiadka na własne cztery kółka. Mój budżet to 6000zł,
wiem że niewiele, ale czym powinienem się zainteresować w tej kwocie?
Nie chcę nic małego typu panda czy seicento, mam 190cm wzrostu.
Nie znam się na samochodach, więc nic przy nim nie będę robił sam, poza
tankowaniem i uzupełnianiem płynów...
Co polecacie? Myślę nad Hondą civic i Audi a4.

Za te pieniądze poszukałbym zadbanego Golfa MK2. Silnik to albo 1,6 lub 1,8 z LPG albo 1,6D. Silniki mocne, trwałe a przy tym oszczędne. Ceny części śmiesznie niskie, a do tego każdy kowal to naprawi...

pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych