pierwszy w³a¶ciciel

Data: 2010-10-23 17:52:16
Autor: masti
pierwszy w³a¶ciciel
Dnia pięknego Sat, 23 Oct 2010 19:37:39 +0200 osobnik zwany Piotrek
wystukał:

Witam

szukam sobie od pewnego czasu nowego autka i trafiłem na fajną oferte na
stronce www.pewneuzywane.pl Była tam sobie Octavia II 1.6 za cenę 29.900
od pierwszego właściciela. Pech chiał że znalazłem ją w niedzielę i jak
rano w poniedziałek zadzwoniłem okazało się że auto już sprzedane.
Dzisiaj trafiam na... ten sam samochód tu
http://otomoto.pl/skoda-octavia-1wlasciciel-krajowy-C15823111.html ale
niestety z ceną o 2.000 wyższą. No cóż prawa rynku. Ciekawi mnie jednak
jedno. Skoro auto jest od pierwszego właściciela i stoi w jednym komisie
po czym odkupuje go kolejny komis - to w razie chęci zakupu jak się ma
sprawa z zarejestrowaniem auta - rozumiem że komis nie przerejestrowuje
na siebie tylko kupujÄ™ auto od ostatniego komisu, dostajÄ™ fakturÄ™ Vat,

komis, jak sama nazwa wskazuje, nie jest właścicielem. Papiery są na prawdziwego właściciela a od komisu nie dostajesz faktury VAT tylko VAT-
marża.

--
mst <at> gazeta <.> pl

pierwszy w³a¶ciciel