pies

Data: 2011-08-01 16:17:15
Autor: Krzysztof 45
pies
grzeda napisał(a):
Dopiero kilka uderzen piescia w leb sprawily ze upadl i wtedy dostal kopa w brzuch i drugiego w leb. Cos mu sie stalo bo zaczal wyc/piszczec i nie mogl chodzic.
Gratulacje za odwagÄ™.
Juz na miejscu Pani od amstafa zbierala numery telefonow do gapiow
w celu poswiadczenia mojej brutalnosci wobec zwierzat "bo on
przeciez nic by nie zrobil, a ja go z taka sila".
Cwana baba.
Szkoda że w tej sytuacji, na gorąco, nie wezwałeś policji.
Bekła by za to że nie panuje nad agresywnym psem.
--
Krzysiek

pies