pies

Data: 2011-08-01 21:22:19
Autor: Stokrotka
pies
A moĆŒe go specjalnie prowokowaƂeƛ tym maƂym psem?

WyprowadzaƂam kiedyƛ duĆŒego psa w obszar doƛć spokojny, w miarę pusty.
Kilka tygodni byƂo ok. A potem gdy tylko wyƂaziƂam,
zaraz ktoƛ zaczynaƂ się szwędać, nie raz z psem , zwykle maƂym,
zwykle bez kagaƄca, zwykle luzem, ewidentnie by prowokować.

Wyprowadzany pszeze mnie psiak byƂ w kagaƄcu, i zacząl się,
jak na niego caƂkiem Ƃadnie bawić w gonienie - nic innego nie potrafi.
Tamten uciekaƂ, szybko jednak wracając.
WƂaƛciciel maƂego, widząc, ĆŒe duĆŒy pies nie daje się sprowokować,
odszedƂ, a gdy jego pies nie pszybiegƂ posƂusznie tylko bawiƂ się dalej,
bezczelnie miaƂ pretensję do mnie, ĆŒe puƛciƂam psa.

--
(tekst w nowej ortografi: Ăł->u, ch->h, rz->ĆŒ lub sz, -ii -> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociÄ™ĆŒali umysƂowo,

Data: 2011-08-01 23:36:00
Autor: grzeda
pies
W dniu 2011-08-01 21:22, Stokrotka pisze:
A moĆŒe go specjalnie prowokowaƂeƛ tym maƂym psem?

Tak. Prowokowalem tego amstaffa napuszczajac na niego mojego labradora. Pomyslalem sobie, ze moze byc niezla faza. Czy Tobie cos sie na mozg rzucilo?

pozdr
PG

Data: 2011-08-02 00:22:51
Autor: Andrzej Lawa
pies
W dniu 01.08.2011 23:36, grzeda pisze:
W dniu 2011-08-01 21:22, Stokrotka pisze:
A może go specjalnie prowokowałe¶ tym małym psem?

Tak. Prowokowalem tego amstaffa napuszczajac na niego mojego labradora.
Pomyslalem sobie, ze moze byc niezla faza. Czy Tobie cos sie na mozg
rzucilo?

Nie daj siê podpuszczaæ trollicy.

Data: 2011-08-02 02:47:59
Autor: Arkadiusz Korn