pies na podwórku

Data: 2011-06-06 18:10:48
Autor: qwerty
pies na podwórku
Użytkownik "Robiq"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isis67$h7i$1@inews.gazeta.pl...
Moi rodzice mają psy, które biegają po dobrze ogrodzonym podwórku. Furtka i brama zamyknięte są na klucz. Pewnego dnia pojawił się policjant i powiedział, że psy po podwórku biegać nie mogą, tylko powinny być na łańcuchu bądź też w kojcu. Powoływał się na jakieś prawo z 44 roku! Groził 200zł mandatem. Próbowałem wygooglać coś na ten temat, ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe, że w tej kwestii obowiązywałoby w Polsce takie archaiczne prawo??

Trzeba było powiedzieć, żeby sobie założył łańcuch lub kojec.
Za trzymanie psa na łańcuchu można podczepić pod znęcaniem się nad zwierzęciem.

pies na podwórku