pies na podwórku

Data: 2011-06-06 18:36:39
Autor: MZ
pies na podwórku
W dniu 2011-06-06 17:36, Robiq pisze:
Witam

Moi rodzice maj± psy, które biegaj± po dobrze ogrodzonym podwórku.
Furtka i brama zamyknięte s± na klucz. Pewnego dnia pojawił się
policjant i powiedział, że psy po podwórku biegać nie mog±, tylko
powinny być na łańcuchu b±dĽ też w kojcu. Powoływał się na jakie¶ prawo
z 44 roku! Groził 200zł mandatem. Próbowałem wygooglać co¶ na ten temat,
ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe, że w tej kwestii obowi±zywałoby w
Polsce takie archaiczne prawo??

Popro¶ o uzasadnienie na pi¶mie z powołaniem na konkretny przepis. IMHO
jaki¶ nadgorliwiec - debil. Pies ma być zabezpieczony  - wymienione
przez Ciebie zastosowane zabezpieczenia (ogrodzenie, zamykane furtki)
wyczerpuj± tę definicję.

--
MZ

pies na podwórku