pies na podwórku

Data: 2011-06-09 20:59:27
Autor: Stokrotka
pies na podwórku
Moi rodzice mają psy, które biegają po dobrze ogrodzonym podwórku. Furtka i brama zamyknięte są na klucz. Pewnego dnia pojawił się policjant i powiedział, że psy po podwórku biegać nie mogą, tylko powinny być na łańcuchu bądź też w kojcu. Powoływał się na jakieś prawo z 44 roku! Groził 200zł mandatem. Próbowałem wygooglać coś na ten temat, ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe, że w tej kwestii obowiązywałoby w Polsce takie archaiczne prawo??
Poszukaj sobie w bazie prawa na stronie sejmu,
ale pamiętaj, jak pisze, że obowiązuje, to wcale nie znaczy, że obowiązuje.
To znaczy, ze znajdzie się tam jakiś paragraf obowiązujący , w szystkie inne mogą już być nieprawomocne.

pies na podwórku