pieszy vs osobówka

Data: 2015-05-18 22:49:10
Autor: Artur Miller
pieszy vs osobówka
W dniu 2015-05-18 o 17:52, Icek pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=3iXNRSNGWk8

Zastanawiam się czy ustępowanie pierwszeństwa pieszemu to czy to nie
jest dla niego wilcza przysługa.

oh... to już Żyrinowski powiedział... "być może będzie musiało zginąć 20 tys ludzi po to, zeby pozostałe 20 milionów żyło spokojnie."

a co z babciami co parami dyskutują co było u proboszcza dzisiaj, myslicielami z telefonem, spacerowiczami, ktorzy sobie stoją przy przejściu jak widły w gnoju tylko dlatego, ze mają taką ochotę? moze i pieszych trzeba zdyscyplinować, ze jak nie chce przełazić, to niech spi**dala od przejścia?

no nie, nie da się. juz widzę jak sumienny, prawilny kierowca zatrzyma się bo babcie gadają przy przejściu... i stoi, bo cholera wie czy babcie sie ruszą czy nie.

@

Data: 2015-05-18 23:47:12
Autor: Shrek
pieszy vs osobówka
On 2015-05-18 22:49, Artur Miller wrote:

no nie, nie da siÄ™. juz widzÄ™ jak sumienny, prawilny kierowca zatrzyma
się bo babcie gadają przy przejściu... i stoi, bo cholera wie czy babcie
sie ruszÄ… czy nie.

A jak często ci się zdarza, że pieszy nie przechodzi - mi raz na kwartał - ciekawostka z serii "człowiek pogryzł psa". Naprawdę nie ma co szukać problemów, gdzie ich nie ma.

Shrek.

Data: 2015-05-19 12:24:55
Autor: Maciek
pieszy vs osobówka
W dniu 2015-05-18 o 23:47, Shrek pisze:
A jak często ci się zdarza, że pieszy nie przechodzi - mi raz na kwartał - ciekawostka z serii "człowiek pogryzł psa". Naprawdę nie ma co szukać problemów, gdzie ich nie ma.
Eeee tam. Sytuacja z wczoraj: młoda dziewczyna wchodzi na pasy, na jej
przejście czeka co najmniej dwóch kierowców (chcą skręcić w prawo z
dwóch kierunków). Dziewczyna dochodzi do połowy przejścia, więc kierowca
skręcający za nią w prawo już przymierza się do wykonania manewru. Nagle
na środku przejścia chwila zawahania, obrót na pięcie i powrót na stronę
z której wyszła. Nosz k*!

Szkic sytuacyjny ;-)

-- -- -- -- -- -- -- -
-- --      -- -- --
   |    S|
   |     |

Maciek

Data: 2015-05-19 12:27:55
Autor: Icek
pieszy vs osobówka
W dniu 2015-05-19 o 12:24, Maciek pisze:
> [...]
skręcający za nią w prawo już przymierza się do wykonania manewru. Nagle
na środku przejścia chwila zawahania, obrót na pięcie i powrót na stronę

    |    S|
    |     |

szkic zajefajny ;)

ale to dość częste, że pieszy dochodzi do połowy i albo staje albo wraca.

Icek

Data: 2015-05-19 12:03:01
Autor: masti
pieszy vs osobówka
Icek wrote:

W dniu 2015-05-19 o 12:24, Maciek pisze:
W dniu 2015-05-18 o 23:47, Shrek pisze:
A jak czêsto ci siê zdarza, ¿e pieszy nie przechodzi - mi raz na kwarta³
- ciekawostka z serii "cz³owiek pogryz³ psa". Naprawdê nie ma co szukaæ
problemów, gdzie ich nie ma.
Eeee tam. Sytuacja z wczoraj: m³oda dziewczyna wchodzi na pasy, na jej
przej¶cie czeka co najmniej dwóch kierowców (chc± skrêciæ w prawo z
dwóch kierunków). Dziewczyna dochodzi do po³owy przej¶cia, wiêc kierowca
skrêcaj±cy za ni± w prawo ju¿ przymierza siê do wykonania manewru. Nagle
na ¶rodku przej¶cia chwila zawahania, obrót na piêcie i powrót na stronê
z której wysz³a. Nosz k*!

Szkic sytuacyjny ;-)

-- -- -- -- -- -- -- -
-- --      -- -- --
    |    S|
    |     |

szkic zajefajny ;)

ale to do¶æ czêste, ¿e pieszy dochodzi do po³owy i albo staje albo wraca.

ile razy w ¿yciu to ci siê zdarzy³o?
bo mi mo¿e raz czy dwa.
faktycznie straszny problem na kilkadziesi±t lat je¿d¿enia.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-05-19 21:55:21
Autor: Shrek
pieszy vs osobówka
On 2015-05-19 12:27, Icek wrote:

ale to dość częste, że pieszy dochodzi do połowy i albo staje albo wraca.

Tak, oczywiście robią to nagminnie. Zwłaszcza tacy w czapkach Napoleona....

Shrek.

Data: 2015-05-19 21:30:18
Autor: Artur Miller
pieszy vs osobówka
On 2015-05-18 22:49, Artur Miller wrote:

[...]

polecam ulicę Wałbrzyską i Czekoladową we Wrocławiu. nagminnie.

@

pieszy vs osobówka