Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   pieszy vs osobówka

pieszy vs osobówka

Data: 2015-05-18 18:57:32
Autor: PiteR
pieszy vs osobówka
na  ** p.m.s **  Icek pisze tak:

Zastanawiam się czy ustępowanie pierwszeństwa pieszemu to czy to nie jest dla niego wilcza przysługa.

Kiedyś musi nastąpić ten moment przejścia od Azji do Europy. Jeśli już zbierze się grupka i bujają się pięta palce pięta palce to jakoś głupio nie ustąpić. Jeśli wszyscy zaczną o pieszych "dbać" to nigdy nie przejdą.

Powinniśmy bardziej im nie wierzyć bo teraz czarne kapturki tną na ukos zapatrzone w ekranik.

Wydaje mi się, że danie bezwzględnego prawa pieszym doprowadzi do sytuacji, że będą się oni bardziej pchali na pasy i przynajmniej w pieszym okresie będzie dochodziło do większej ilości kolizji. Tu pieszego uratowała tylko własna ostrożność.

No tak będa się pchali ale matołów będzie przybywać a nie ubywać. Deszczu nie zatrzymasz ręką. W końcu będą łazić jak w Anglii jak święte krowy. Nie chcemy przecież sterty kapturów przy pasach.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

Data: 2015-05-18 19:45:24
Autor: Cavallino
pieszy vs osobówka

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA49EC0DC8D390elektronik@localhost.net...
na  ** p.m.s **  Icek pisze tak:

Zastanawiam się czy ustępowanie pierwszeństwa pieszemu to czy to nie
jest dla niego wilcza przysługa.

Kiedyś musi nastąpić ten moment przejścia od Azji do Europy.

Na przykład zaraz po pokryciu CAŁEGO kraju siecią autostrad?
I gdy już żadna droga krajowa nie będzie prowadziła przez teren zabudowany?

Data: 2015-05-19 14:18:33
Autor: Mirek Ptak
pieszy vs osobówka
W dniu 2015-05-18 o 19:45, Cavallino pisze:

Zastanawiam się czy ustępowanie pierwszeństwa pieszemu to czy to nie
jest dla niego wilcza przysługa.

Kiedyś musi nastąpić ten moment przejścia od Azji do Europy.

Na przykład zaraz po pokryciu CAŁEGO kraju siecią autostrad?
I gdy już żadna droga krajowa nie będzie prowadziła przez teren zabudowany?

Tak nie ma nigdzie na świecie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2015-05-19 17:04:36
Autor: Cavallino
pieszy vs osobówka

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:555b2a19$0$27518$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-05-18 o 19:45, Cavallino pisze:

Zastanawiam się czy ustępowanie pierwszeństwa pieszemu to czy to nie
jest dla niego wilcza przysługa.

Kiedyś musi nastąpić ten moment przejścia od Azji do Europy.

Na przykład zaraz po pokryciu CAŁEGO kraju siecią autostrad?
I gdy już żadna droga krajowa nie będzie prowadziła przez teren zabudowany?

Tak nie ma nigdzie na świecie.

Gdzieniegdzie jednak jest.
Nie widziałem w Niemczech na żadnej ekspresówce przejścia dla pieszych, o autostradach nie wspominając.
A pozostałe drogi pełnią z reguły takie funkcje, jak u nas drogi wojewódzkie - czyli dojazdowe do drogi tranzytowej.
Można przez kilka km jechać wolno, żeby później jechać normalnie - u nas jest odwrotnie cały czas.

Data: 2015-05-20 10:01:45
Autor: Mirek Ptak
pieszy vs osobówka
W dniu 2015-05-19 o 17:04, Cavallino pisze:
Na przykład zaraz po pokryciu CAŁEGO kraju siecią autostrad?
I gdy już żadna droga krajowa nie będzie prowadziła przez teren
zabudowany?

Tak nie ma nigdzie na świecie.

Gdzieniegdzie jednak jest.
Nie widziałem w Niemczech na żadnej ekspresówce przejścia dla pieszych,
o autostradach nie wspominając.

U nas tez nie widziałem.

A pozostałe drogi pełnią z reguły takie funkcje, jak u nas drogi
wojewódzkie - czyli dojazdowe do drogi tranzytowej.

No nie do końca - np. krajówka B7 (piszę o niej bo jeździłem sporymi odcinkami) prowadzi przez wsie i miasta jest jak najbardziej krajówką w pełnym tego słowa znaczeniu.

Można przez kilka km jechać wolno, żeby później jechać normalnie - u nas
jest odwrotnie cały czas.

Lub kilkadziesiąt - z tym zgoda.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2015-05-20 18:53:21
Autor: Cavallino
pieszy vs osobówka

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:555c3f69$0$27524$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-05-19 o 17:04, Cavallino pisze:
Na przykład zaraz po pokryciu CAŁEGO kraju siecią autostrad?
I gdy już żadna droga krajowa nie będzie prowadziła przez teren
zabudowany?

Tak nie ma nigdzie na świecie.

Gdzieniegdzie jednak jest.
Nie widziałem w Niemczech na żadnej ekspresówce przejścia dla pieszych,
o autostradach nie wspominając.

U nas tez nie widziałem.

Tyle że u nas tych dróg w w/w standardzie jak na lekarstwo, a wic polega na tym, że było odwrotnie.



A pozostałe drogi pełnią z reguły takie funkcje, jak u nas drogi
wojewódzkie - czyli dojazdowe do drogi tranzytowej.

No nie do końca - np. krajówka B7 (piszę o niej bo jeździłem sporymi odcinkami) prowadzi przez wsie i miasta jest jak najbardziej krajówką w pełnym tego słowa znaczeniu.

Co nie znaczy że nie spełnia w/w założenia.
No i to jednak wyjątek od reguły, w której tranzyt NIE MUSI lecieć dojazdami do pól.



Można przez kilka km jechać wolno, żeby później jechać normalnie - u nas
jest odwrotnie cały czas.

Lub kilkadziesiąt - z tym zgoda.

Lub kilkadziesiąt.
A nie kilkaset jak u nas, czyli przez większość trasy.

Data: 2015-05-21 11:43:22
Autor: Mirek Ptak
pieszy vs osobówka
W dniu 2015-05-20 o 18:53, Cavallino pisze:
Na przykład zaraz po pokryciu CAŁEGO kraju siecią autostrad?
I gdy już żadna droga krajowa nie będzie prowadziła przez teren
zabudowany?

Tak nie ma nigdzie na świecie.

Gdzieniegdzie jednak jest.
Nie widziałem w Niemczech na żadnej ekspresówce przejścia dla pieszych,
o autostradach nie wspominając.

U nas tez nie widziałem.

Tyle że u nas tych dróg w w/w standardzie jak na lekarstwo, a wic polega
na tym, że było odwrotnie.

Czepiłem się tylko tych krajówek nie prowadzonych przez tereny zabudowane :) - to że powinna być sieć ekspresówek i autostrad nie podlega dyskusji :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2015-05-21 17:07:21
Autor: Cavallino
pieszy vs osobówka

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:555da8ba$0$8381$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-05-20 o 18:53, Cavallino pisze:
Na przykład zaraz po pokryciu CAŁEGO kraju siecią autostrad?
I gdy już żadna droga krajowa nie będzie prowadziła przez teren
zabudowany?

Tak nie ma nigdzie na świecie.

Gdzieniegdzie jednak jest.
Nie widziałem w Niemczech na żadnej ekspresówce przejścia dla pieszych,
o autostradach nie wspominając.

U nas tez nie widziałem.

Tyle że u nas tych dróg w w/w standardzie jak na lekarstwo, a wic polega
na tym, że było odwrotnie.

Czepiłem się tylko tych krajówek nie prowadzonych przez tereny zabudowane :) - to że powinna być sieć ekspresówek i autostrad nie podlega dyskusji :)

Na pewno powinna być NAJPIERW.
Potem można obostrzenia wprowadzać - w sumie nie miałbym nic przeciwko.
Oczywiście z wyjątkiem polowania w polu 5 m od tablicy z terenem zabudowanym.

pieszy vs osobówka

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona