Data: 2013-11-12 13:55:45 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich | |
Ave!
Muszę nieco pomarudzić na filozofię Millenium. Generalnie wiele rozwiązań mają bardzo fajnych, ale nie rozumiem ich polityki braku kontaktu telefonicznego do oddziału - żeby można było po zdobyciu wszystkich dokumentów zadzwonić i szybko umówić się na dany dzień. Kontakt via e-mail czasem działa, czasem nie (jak np. dana osoba jest na urlopie), nie ma ogólnego kontaktu do oddziału i trzeba stosować protezę kontaktu przez ogólną infolinię. Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do swoich placówek... -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-11-12 21:17:35 | |
Autor: RobertS | |
pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich | |
Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do no u nich tak już jest, na wizytówkach nie mają telefonów....skąd taka polityka? pojęcia nie mam -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2013-11-13 00:15:29 | |
Autor: Kris | |
pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich | |
W dniu wtorek, 12 listopada 2013 21:17:35 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
no u nich tak już jest, na wizytówkach nie mają telefonów....skąd taka polityka? pojęcia nie mamSporo banków tak ma. Kontakt poprzez ogólna infolinię. Chociaz akurat do oddzialu millenium w moim miescie telefon znalazłem i pewne rzeczy bez problemu umawiam. |
|