Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich

pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich

Data: 2013-11-12 13:55:45
Autor: Andrzej Lawa
pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich
Ave!

Muszę nieco pomarudzić na filozofię Millenium. Generalnie wiele rozwiązań mają bardzo fajnych, ale nie rozumiem ich polityki braku kontaktu telefonicznego do oddziału - żeby można było po zdobyciu wszystkich dokumentów zadzwonić i szybko umówić się na dany dzień.

Kontakt via e-mail czasem działa, czasem nie (jak np. dana osoba jest na urlopie), nie ma ogólnego kontaktu do oddziału i trzeba stosować protezę kontaktu przez ogólną infolinię.

Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do swoich placówek...

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Data: 2013-11-12 21:17:35
Autor: RobertS
pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich

Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do
swoich placówek...


no u nich tak już jest, na wizytówkach nie mają telefonów....skąd taka polityka? pojęcia nie mam

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2013-11-13 00:15:29
Autor: Kris
pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich
W dniu wtorek, 12 listopada 2013 21:17:35 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
no u nich tak już jest, na wizytówkach nie mają telefonów....skąd taka polityka? pojęcia nie mam
Sporo banków tak ma. Kontakt poprzez ogólna infolinię.
Chociaz akurat do oddzialu millenium w moim miescie telefon znalazłem i pewne rzeczy bez problemu umawiam.

pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona