Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   piętno dla citroena

piętno dla citroena

Data: 2009-09-08 06:26:29
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Tak, wiem że to nie pl.pregierz :)

Ostatnio jeżdżę C5, a od kilku dni mam okazję ujeżdżać C4 picasso.
Wniosek? Piętno dla citroena, że nie ma C5 picasso :)
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start, jazda na tylnych fotelach bardzo wygodna,
bagażnik niezły... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu są jakieś wyboje?"

Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :)
Tymczasem francuzi zamiast go zrobić to tworzą jakąś maszkarę pt.
C3 picasso... ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-08 08:04:36
Autor: Waldek Godel
piętno dla citroena
Dnia Tue, 8 Sep 2009 06:26:29 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :)
Tymczasem francuzi zamiast go zrobić to tworzą jakąś maszkarę pt.
C3 picasso... ;)

Bo tamto już zrobili, nazywa się C8. Ewentualnie C4 Grand Picasso

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-09-08 17:19:17
Autor: AL
piętno dla citroena
Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 8 Sep 2009 06:26:29 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :)
Tymczasem francuzi zamiast go zrobić to tworzą jakąś maszkarę pt.
C3 picasso... ;)

Bo tamto już zrobili, nazywa się C8. Ewentualnie C4 Grand Picasso

miedzy C4 Picasso a C4 GRAND Picasso jest niewielka roznica (smiem twierdzic, ze zadna) w odczuciu jakosci jazdy - oba sa fajne :)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2009-09-10 10:47:50
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Dnia Tue, 08 Sep 2009 17:19:17 +0200, AL napisał(a):
Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 8 Sep 2009 06:26:29 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :)
Tymczasem francuzi zamiast go zrobić to tworzą jakąś maszkarę pt.
C3 picasso... ;)
Bo tamto już zrobili, nazywa się C8. Ewentualnie C4 Grand Picasso
miedzy C4 Picasso a C4 GRAND Picasso jest niewielka roznica (smiem twierdzic, ze zadna) w odczuciu jakosci jazdy - oba sa fajne :)

Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo
Grand picasso ma po prostu nieco bardziej wystający tyłek. Z ciekawostek
to szerokość wnętrza na tylnych fotelach jest w grand... mniejsza o parę cm :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-10 13:29:27
Autor: Waldek Godel
piętno dla citroena
Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:47:50 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo
Grand picasso ma po prostu nieco bardziej wystający tyłek. Z ciekawostek
to szerokość wnętrza na tylnych fotelach jest w grand... mniejsza o parę cm :)

Na których tylnych? Nie policzyłeś przypadkiem ostatniego, trzeciego rzędu?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-09-10 12:53:06
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:29:27 +0100, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:47:50 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo
Grand picasso ma po prostu nieco bardziej wystający tyłek. Z ciekawostek
to szerokość wnętrza na tylnych fotelach jest w grand... mniejsza o parę cm :)
Na których tylnych? Nie policzyłeś przypadkiem ostatniego, trzeciego rzędu?

AFAIR patrzyłem na drugi rząd foteli :) - w dziale C4 -> wymiary. Teraz nie
mam siły sprawdzać, bo strona Citroena to jakiś flashowy koszmar... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-10 14:20:29
Autor: Waldek Godel
piętno dla citroena
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:53:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

AFAIR patrzyłem na drugi rząd foteli :) - w dziale C4 -> wymiary. Teraz nie
mam siły sprawdzać, bo strona Citroena to jakiś flashowy koszmar... :)

Nie wiem gdzie popatrzyłeś, ale Xsara Picasso i C4 to od wielu lat
najszersze na wysokości ramion auto w swojej klasie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-09-10 14:39:48
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:20:29 +0100, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:53:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
AFAIR patrzyłem na drugi rząd foteli :) - w dziale C4 -> wymiary. Teraz nie
mam siły sprawdzać, bo strona Citroena to jakiś flashowy koszmar... :)
Nie wiem gdzie popatrzyłeś, ale Xsara Picasso i C4 to od wielu lat
najszersze na wysokości ramion auto w swojej klasie.

http://www.citroen.pl/home/#/citroen-c4-picasso/wymiary/

i kliknąć w "widok 2" gdy się załaduje ten cholerny flash ;)

http://www.citroen.pl/home/#/citroen-grand-c4-picasso/wymiary/

i kliknąć w "widok 3"

C4 picasso: 1505mm szerokości w drugim rzędzie, grand picasso: 1493mm

Czyli jednak w "grand" jest wężej. O centymetr, ale jednak ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-10 15:46:58
Autor: Waldek Godel
piętno dla citroena
Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:39:48 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Czyli jednak w "grand" jest wężej. O centymetr, ale jednak ;)


Jakieś jaja z tym są, bo zewnętrzna szerokość jest identyczna co do
milimetra. Drzwi w zasadzie też są prawie identyczne, może to jakiś babol?


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-09-10 15:11:08
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Dnia Thu, 10 Sep 2009 15:46:58 +0100, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:39:48 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Czyli jednak w "grand" jest wężej. O centymetr, ale jednak ;)
Jakieś jaja z tym są, bo zewnętrzna szerokość jest identyczna co do
milimetra. Drzwi w zasadzie też są prawie identyczne, może to jakiś babol?

Ale może drzwi idą nieco inaczej przez to że jest ten nawis za tylną osią :)
Tak jak pisałem - ciekawostka :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-10 15:23:04
Autor: szerszen
piętno dla citroena

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1hq1p6lf3qn52.dlglepper.institute.com...

Nie wiem gdzie popatrzyłeś, ale Xsara Picasso i C4 to od wielu lat
najszersze na wysokości ramion auto w swojej klasie.

ale ludzie coraz czesciej narszersi sa pietro nizej :)

Data: 2009-09-10 13:56:23
Autor: szerszen
piętno dla citroena

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhahmal.pat.joshuatau.ceti.pl...

Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo
Grand picasso ma po prostu nieco bardziej wystający tyłek.

ja bym tak daleko nie szedl w tym "nie moze byc roznicy" ten wystajacy tylek to zmiana masy, pewnie przesuniecie srodka ciezkosci i nacisku na tylna os, co jak najbardziej moze dac odczuwalne roznice w prowadzeniu

Data: 2009-09-08 08:40:31
Autor: CeSaR
piętno dla citroena
Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :)

Kłamiesz. Na pewno bierzesz za to pieniądze. Citroen nie może robić dobrych samochodów.

C

Data: 2009-09-08 22:31:25
Autor: venioo
piętno dla citroena
CeSaR pisze:
Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :)

Kłamiesz. Na pewno bierzesz za to pieniądze. Citroen nie może robić dobrych samochodów.


Nie znasz sie :)

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS
Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS
Peugeot 106 1.0i

Data: 2009-09-09 08:35:34
Autor: CeSaR
piętno dla citroena
Nie znasz sie :)

Znam się. Miałem Xantię i złego słowa o niej nie mogę powiedzieć.
No ale ja jestem kapeluszem :-)

C

Data: 2009-09-09 13:57:51
Autor: venioo
piętno dla citroena
CeSaR pisze:
Nie znasz sie :)

Znam się. Miałem Xantię i złego słowa o niej nie mogę powiedzieć.
No ale ja jestem kapeluszem :-)


To czemu piszesz:
"Citroen nie może robić dobrych samochodów. "

???

--
venioo

Data: 2009-09-09 15:29:07
Autor: CeSaR
piętno dla citroena
To czemu piszesz:
"Citroen nie może robić dobrych samochodów. "

???

Przecież napisałem, że jestem kapeluszem :-))))

C

P.S. Zabrakło emotikona.

Data: 2009-09-09 17:16:51
Autor: venioo
piętno dla citroena
CeSaR pisze:
To czemu piszesz:
"Citroen nie może robić dobrych samochodów. "

???

Przecież napisałem, że jestem kapeluszem :-))))



Aaaaa... no to by wiele tlumaczylo ;)

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS
Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS
Peugeot 106 1.0i

Data: 2009-09-08 08:49:44
Autor: Paweł
piętno dla citroena
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhabu8k.706.joshuatau.ceti.pl...
Tak, wiem że to nie pl.pregierz :)
Ostatnio jeżdżę C5, a od kilku dni mam okazję ujeżdżać C4 picasso.

Tak z ciekawości: czy nadal Picasso przy prędkości >120 km/h gdy dmuchnie boczny wiatr trudno utrzymać na drodze?
Miałem wątpliwą przyjemność jechać Xsarą z wypożyczalni z Marsylii do Lyonu. Wygodny i ergonomiczny był, ale jazda autostradą przy wiejącym z boku wietrze była katorgą.


--
Paweł

Data: 2009-09-08 17:20:13
Autor: AL
piętno dla citroena
Paweł pisze:
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhabu8k.706.joshuatau.ceti.pl...
Tak, wiem że to nie pl.pregierz :)
Ostatnio jeżdżę C5, a od kilku dni mam okazję ujeżdżać C4 picasso.

Tak z ciekawości: czy nadal Picasso przy prędkości >120 km/h gdy dmuchnie boczny wiatr trudno utrzymać na drodze?
Miałem wątpliwą przyjemność jechać Xsarą z wypożyczalni z Marsylii do Lyonu. Wygodny i ergonomiczny był, ale jazda autostradą przy wiejącym z boku wietrze była katorgą.


a co chcesz od wysokiego auta?
W kazdym miniwanie bedziesz mial podobne odczucia jak nagle z nienacka dmuchnie w bok :)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2009-09-08 10:31:56
Autor: PaweL
piętno dla citroena
.... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu są jakieś wyboje?"...


Trzeba mieć C5 z szyberdachem. Kładziesz pół metra gąbki na siedzenie, siedzisz wysoko, jest miękko, głowa wystaje przez dziurę w dachu i dodatkowo czujesz się jak Janek z czterech pancernych :))

Data: 2009-09-08 14:53:51
Autor: wojtekL
piętno dla citroena
Jacek Osiecki pisze:
  konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start,

LOL
MSPANC :)

Data: 2009-09-08 15:34:11
Autor: WIHEDCNF
piętno dla citroena

Użytkownik "Jacek Osiecki"

C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start

Wieża do C4:

- Une panne de moteur
- Voiture accidentée
- Nécessaires de suivi
- Wide route

Data: 2009-09-10 10:46:37
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Dnia Tue, 8 Sep 2009 15:34:11 +0200, WIHEDCNF napisał(a):
Użytkownik "Jacek Osiecki"
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start
Wieża do C4:
- Une panne de moteur
- Voiture accidentée
- Nécessaires de suivi
- Wide route

Złośliwe te cytryny które ujeżdżałem, dranie nie chcą się psuć :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-10 14:31:14
Autor: AL
piętno dla citroena
Jacek Osiecki pisze:
Dnia Tue, 8 Sep 2009 15:34:11 +0200, WIHEDCNF napisał(a):
Użytkownik "Jacek Osiecki"
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start
Wieża do C4:
- Une panne de moteur
- Voiture accidentée
- Nécessaires de suivi
- Wide route

Złośliwe te cytryny które ujeżdżałem, dranie nie chcą się psuć :)

bo miales je widocznie 'popsute' ;)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2009-09-09 13:27:46
Autor: arekmx
piętno dla citroena
Jacek Osiecki wrote:

Tak, wiem że to nie pl.pregierz :)

Ostatnio jeżdżę C5, a od kilku dni mam okazję ujeżdżać C4 picasso.

C4 z MCP? Jak to się sprawuje? Ogólnie poopowiadaj więcej o C4... ;) Podoba mi się auto, a 2 latki na otomoto w znośnej cenie (55-65kzł) (choć nie wiadomo jakim stanie).

Pozdrawiam,

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2009-09-10 10:44:41
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:27:46 +0200, arekmx napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
Tak, wiem że to nie pl.pregierz :)
Ostatnio jeżdżę C5, a od kilku dni mam okazję ujeżdżać C4 picasso.
C4 z MCP? Jak to się sprawuje? Ogólnie poopowiadaj więcej o C4... ;) Podoba mi się auto, a 2 latki na otomoto w znośnej cenie (55-65kzł) (choć nie wiadomo jakim stanie).

To którym miałem okazję pojeździć przez 4 dni to właśnie z MCP :) Fajna
zabawka, polubiłem automaty ;) Bardzo miłe jest to, że faktycznie nie trzeba
trzymać hamulca - gdy zatrzymasz auto do zera, to automatycznie zaciąga się
ręczny i dopiero po naciśnięciu gazu samochód rusza. Biegi zmieniają się
oczywiście nieco inaczej niż bym to robił manualną skrzynią (dużo wcześniej
przerzuca na wyższe biegi), ale zawsze jest kickdown oraz duże i wygodne
manetki zmiany biegów przy kierownicy.
Z wad tego automatycznego hamulca to chyba tylko mogę wymiecić problem z
precyzyjnym parkowaniem. Mam garaż na tyle ciasny, że dwa auta wciśnięte weń
muszą być zaparkowane drzwiami kierowcy skierowanymi do środka, a odległość
od ścian to ok. 5cm (konieczne złożenie lusterek w ostatniej fazie)... no i
wjazd jest nieco węższy niż sam garaż, w dodatku pod górkę ;)
Problem polegał na tym, że o ile klasyczny automat po puszczeniu hamulca
delikatnie rusza, natomiast przy C4 nie udało mi się ruszyć bez zajączka -
owszem, małego bo np. 10cm ale w moim przypadku to było dosyć istotne ;)

Co do samej C4: jazda nią to bajka, konsola jest kosmiczna, widoczność
do przodu wprost rewelacyjna dzięki dodatkowym szybkom bocznym, miejsca
z przodu mnóstwo, z tyłu też baardzo dużo. Jeździłem modelem z klasycznym
zawieszeniem - przynajmniej tak mi się wydaje, nie dopytałem się
właściciela. Z przodu tylko trochę dziwnie wygląda czeluść między fotelami
- mogli tam zamontować jakiś elegancki i pojemny schowek albo lodóweczkę,
bo tak to jakoś "ciężarówkowo" wygląda zakłócając świetny obraz całości.

Podsumowując: bardzo mi się to C4 spodobało, bardzo mi się spodobała jazda
z automatem (pomijając ten problem z garażem), ale wersji z takim
zawieszeniem jakie miał testowany przeze mnie egzemplarz bym nie chciał.
Może jestem rozpuszczony przez jazdę C5, nie wiem - ale jak dla mnie
zdecydowanie za bardzo trzęsło na krakowskich nierównościach.

Co do awaryjności to ciężko mi cokolwiek powiedzieć - ten egzemplarz ma
ledwo ponad rok, przez ten czas nic się nie działo :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-09 13:34:09
Autor: arekmx
piętno dla citroena
Jacek Osiecki wrote:

Tak, wiem że to nie pl.pregierz :)

Ostatnio jeżdżę C5, a od kilku dni mam okazję ujeżdżać C4 picasso.
Wniosek? Piętno dla citroena, że nie ma C5 picasso :)
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start, jazda na tylnych fotelach bardzo wygodna,
bagażnik niezły... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu są jakieś wyboje?"

Jeszcze jedno. AFAIK to C4 picasso mogą mieć standardowe zawieszenie jak i zawieszenie pneumatyczne z tyłu (w zależności jaką opcję klient wybierze).

Ten Twój ma które?

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2009-09-10 10:45:51
Autor: Jacek Osiecki
piętno dla citroena
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:34:09 +0200, arekmx napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start, jazda na tylnych fotelach bardzo wygodna,
bagażnik niezły... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu są jakieś wyboje?"
Jeszcze jedno. AFAIK to C4 picasso mogą mieć standardowe zawieszenie jak i zawieszenie pneumatyczne z tyłu (w zależności jaką opcję klient wybierze).

Wczoraj próbowałem to znaleźć w konfiguratorze C4, ale ten jest jakiś taki
lewy że nie wiem w końcu jakie były opcje i co się dało wybrać ;) Tak jak
pisałem, odnoszę wrażenie że "mój" egzemplarz miał zwyczajne zawieszenie...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2009-09-10 14:35:16
Autor: AL
piętno dla citroena
Jacek Osiecki pisze:
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:34:09 +0200, arekmx napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po
przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić
wieżę o pozwolenie na start, jazda na tylnych fotelach bardzo wygodna,
bagażnik niezły... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu są jakieś wyboje?"
Jeszcze jedno. AFAIK to C4 picasso mogą mieć standardowe zawieszenie jak i zawieszenie pneumatyczne z tyłu (w zależności jaką opcję klient wybierze).

Wczoraj próbowałem to znaleźć w konfiguratorze C4, ale ten jest jakiś taki
lewy że nie wiem w końcu jakie były opcje i co się dało wybrać ;) Tak jak
pisałem, odnoszę wrażenie że "mój" egzemplarz miał zwyczajne zawieszenie...

sprezynowe to na 100% w C4 zwyklym i Picasso.
C4 GRAND Picasso ma opcje tylnej poduszki pneumatycznej - pewnie nie dziala to na zasadzie 'sprezynujaco-tlumiacej' a jest po to by obnizyc tylek przy zaladunku (podobnie jak w C5 Break z hydropneumatyka)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

piętno dla citroena

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona