Data: 2009-09-08 06:26:29 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
piętno dla citroena | |
Tak, wiem że to nie pl.pregierz :)
Ostatnio jeżdżę C5, a od kilku dni mam okazję ujeżdżać C4 picasso. Wniosek? Piętno dla citroena, że nie ma C5 picasso :) C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić wieżę o pozwolenie na start, jazda na tylnych fotelach bardzo wygodna, bagażnik niezły... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu są jakieś wyboje?" Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :) Tymczasem francuzi zamiast go zrobić to tworzą jakąś maszkarę pt. C3 picasso... ;) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-08 08:04:36 | |
Autor: Waldek Godel | |
piętno dla citroena | |
Dnia Tue, 8 Sep 2009 06:26:29 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :) Bo tamto już zrobili, nazywa się C8. Ewentualnie C4 Grand Picasso -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-08 17:19:17 | |
Autor: AL | |
piętno dla citroena | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 8 Sep 2009 06:26:29 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):miedzy C4 Picasso a C4 GRAND Picasso jest niewielka roznica (smiem twierdzic, ze zadna) w odczuciu jakosci jazdy - oba sa fajne :) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2009-09-10 10:47:50 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
piętno dla citroena | |
Dnia Tue, 08 Sep 2009 17:19:17 +0200, AL napisał(a):
Waldek Godel pisze: Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo Grand picasso ma po prostu nieco bardziej wystający tyłek. Z ciekawostek to szerokość wnętrza na tylnych fotelach jest w grand... mniejsza o parę cm :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-10 13:29:27 | |
Autor: Waldek Godel | |
piętno dla citroena | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:47:50 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo Na których tylnych? Nie policzyłeś przypadkiem ostatniego, trzeciego rzędu? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-10 12:53:06 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
piętno dla citroena | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:29:27 +0100, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:47:50 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): AFAIR patrzyłem na drugi rząd foteli :) - w dziale C4 -> wymiary. Teraz nie mam siły sprawdzać, bo strona Citroena to jakiś flashowy koszmar... :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-10 14:20:29 | |
Autor: Waldek Godel | |
piętno dla citroena | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:53:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
AFAIR patrzyłem na drugi rząd foteli :) - w dziale C4 -> wymiary. Teraz nie Nie wiem gdzie popatrzyłeś, ale Xsara Picasso i C4 to od wielu lat najszersze na wysokości ramion auto w swojej klasie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-10 14:39:48 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
piętno dla citroena | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:20:29 +0100, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:53:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): http://www.citroen.pl/home/#/citroen-c4-picasso/wymiary/ i kliknąć w "widok 2" gdy się załaduje ten cholerny flash ;) http://www.citroen.pl/home/#/citroen-grand-c4-picasso/wymiary/ i kliknąć w "widok 3" C4 picasso: 1505mm szerokości w drugim rzędzie, grand picasso: 1493mm Czyli jednak w "grand" jest wężej. O centymetr, ale jednak ;) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-10 15:46:58 | |
Autor: Waldek Godel | |
piętno dla citroena | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:39:48 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Czyli jednak w "grand" jest wężej. O centymetr, ale jednak ;) Jakieś jaja z tym są, bo zewnętrzna szerokość jest identyczna co do milimetra. Drzwi w zasadzie też są prawie identyczne, może to jakiś babol? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-10 15:11:08 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
piętno dla citroena | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 15:46:58 +0100, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:39:48 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): Ale może drzwi idą nieco inaczej przez to że jest ten nawis za tylną osią :) Tak jak pisałem - ciekawostka :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-10 15:23:04 | |
Autor: szerszen | |
piętno dla citroena | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1hq1p6lf3qn52.dlglepper.institute.com... Nie wiem gdzie popatrzyłeś, ale Xsara Picasso i C4 to od wielu lat ale ludzie coraz czesciej narszersi sa pietro nizej :) |
|
Data: 2009-09-10 13:56:23 | |
Autor: szerszen | |
piętno dla citroena | |
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhahmal.pat.joshuatau.ceti.pl... Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo ja bym tak daleko nie szedl w tym "nie moze byc roznicy" ten wystajacy tylek to zmiana masy, pewnie przesuniecie srodka ciezkosci i nacisku na tylna os, co jak najbardziej moze dac odczuwalne roznice w prowadzeniu |
|
Data: 2009-09-08 08:40:31 | |
Autor: CeSaR | |
piętno dla citroena | |
Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :) Kłamiesz. Na pewno bierzesz za to pieniądze. Citroen nie może robić dobrych samochodów. C |
|
Data: 2009-09-08 22:31:25 | |
Autor: venioo | |
piętno dla citroena | |
CeSaR pisze:
Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :) Nie znasz sie :) -- venioo Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS Peugeot 106 1.0i |
|
Data: 2009-09-09 08:35:34 | |
Autor: CeSaR | |
piętno dla citroena | |
Nie znasz sie :) Znam się. Miałem Xantię i złego słowa o niej nie mogę powiedzieć. No ale ja jestem kapeluszem :-) C |
|
Data: 2009-09-09 13:57:51 | |
Autor: venioo | |
piętno dla citroena | |
CeSaR pisze:
Nie znasz sie :) To czemu piszesz: "Citroen nie może robić dobrych samochodów. " ??? -- venioo |
|
Data: 2009-09-09 15:29:07 | |
Autor: CeSaR | |
piętno dla citroena | |
To czemu piszesz: Przecież napisałem, że jestem kapeluszem :-)))) C P.S. Zabrakło emotikona. |
|
Data: 2009-09-09 17:16:51 | |
Autor: venioo | |
piętno dla citroena | |
CeSaR pisze:
To czemu piszesz: Aaaaa... no to by wiele tlumaczylo ;) -- venioo Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS Peugeot 106 1.0i |
|
Data: 2009-09-08 08:49:44 | |
Autor: Paweł | |
piętno dla citroena | |
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhabu8k.706.joshuatau.ceti.pl...
Tak, wiem że to nie pl.pregierz :) Tak z ciekawości: czy nadal Picasso przy prędkości >120 km/h gdy dmuchnie boczny wiatr trudno utrzymać na drodze? Miałem wątpliwą przyjemność jechać Xsarą z wypożyczalni z Marsylii do Lyonu. Wygodny i ergonomiczny był, ale jazda autostradą przy wiejącym z boku wietrze była katorgą. -- Paweł |
|
Data: 2009-09-08 17:20:13 | |
Autor: AL | |
piętno dla citroena | |
Paweł pisze:
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhabu8k.706.joshuatau.ceti.pl...a co chcesz od wysokiego auta? W kazdym miniwanie bedziesz mial podobne odczucia jak nagle z nienacka dmuchnie w bok :) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2009-09-08 10:31:56 | |
Autor: PaweL | |
piętno dla citroena | |
.... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce
z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu są jakieś wyboje?"... Trzeba mieć C5 z szyberdachem. Kładziesz pół metra gąbki na siedzenie, siedzisz wysoko, jest miękko, głowa wystaje przez dziurę w dachu i dodatkowo czujesz się jak Janek z czterech pancernych :)) |
|
Data: 2009-09-08 14:53:51 | |
Autor: wojtekL | |
piętno dla citroena | |
Jacek Osiecki pisze:
konsola rewelacyjna - po przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić LOL MSPANC :) |
|
Data: 2009-09-08 15:34:11 | |
Autor: WIHEDCNF | |
piętno dla citroena | |
Użytkownik "Jacek Osiecki" C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po Wieża do C4: - Une panne de moteur - Voiture accidentée - Nécessaires de suivi - Wide route |
|
Data: 2009-09-10 10:46:37 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
piętno dla citroena | |
Dnia Tue, 8 Sep 2009 15:34:11 +0200, WIHEDCNF napisał(a):
Użytkownik "Jacek Osiecki" Złośliwe te cytryny które ujeżdżałem, dranie nie chcą się psuć :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-10 14:31:14 | |
Autor: AL | |
piętno dla citroena | |
Jacek Osiecki pisze:
Dnia Tue, 8 Sep 2009 15:34:11 +0200, WIHEDCNF napisał(a):bo miales je widocznie 'popsute' ;) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2009-09-09 13:27:46 | |
Autor: arekmx | |
piętno dla citroena | |
Jacek Osiecki wrote:
Tak, wiem że to nie pl.pregierz :) C4 z MCP? Jak to się sprawuje? Ogólnie poopowiadaj więcej o C4... ;) Podoba mi się auto, a 2 latki na otomoto w znośnej cenie (55-65kzł) (choć nie wiadomo jakim stanie). Pozdrawiam, -- Arek, arekmx|gazeta.pl |
|
Data: 2009-09-10 10:44:41 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
piętno dla citroena | |
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:27:46 +0200, arekmx napisał(a):
Jacek Osiecki wrote: To którym miałem okazję pojeździć przez 4 dni to właśnie z MCP :) Fajna zabawka, polubiłem automaty ;) Bardzo miłe jest to, że faktycznie nie trzeba trzymać hamulca - gdy zatrzymasz auto do zera, to automatycznie zaciąga się ręczny i dopiero po naciśnięciu gazu samochód rusza. Biegi zmieniają się oczywiście nieco inaczej niż bym to robił manualną skrzynią (dużo wcześniej przerzuca na wyższe biegi), ale zawsze jest kickdown oraz duże i wygodne manetki zmiany biegów przy kierownicy. Z wad tego automatycznego hamulca to chyba tylko mogę wymiecić problem z precyzyjnym parkowaniem. Mam garaż na tyle ciasny, że dwa auta wciśnięte weń muszą być zaparkowane drzwiami kierowcy skierowanymi do środka, a odległość od ścian to ok. 5cm (konieczne złożenie lusterek w ostatniej fazie)... no i wjazd jest nieco węższy niż sam garaż, w dodatku pod górkę ;) Problem polegał na tym, że o ile klasyczny automat po puszczeniu hamulca delikatnie rusza, natomiast przy C4 nie udało mi się ruszyć bez zajączka - owszem, małego bo np. 10cm ale w moim przypadku to było dosyć istotne ;) Co do samej C4: jazda nią to bajka, konsola jest kosmiczna, widoczność do przodu wprost rewelacyjna dzięki dodatkowym szybkom bocznym, miejsca z przodu mnóstwo, z tyłu też baardzo dużo. Jeździłem modelem z klasycznym zawieszeniem - przynajmniej tak mi się wydaje, nie dopytałem się właściciela. Z przodu tylko trochę dziwnie wygląda czeluść między fotelami - mogli tam zamontować jakiś elegancki i pojemny schowek albo lodóweczkę, bo tak to jakoś "ciężarówkowo" wygląda zakłócając świetny obraz całości. Podsumowując: bardzo mi się to C4 spodobało, bardzo mi się spodobała jazda z automatem (pomijając ten problem z garażem), ale wersji z takim zawieszeniem jakie miał testowany przeze mnie egzemplarz bym nie chciał. Może jestem rozpuszczony przez jazdę C5, nie wiem - ale jak dla mnie zdecydowanie za bardzo trzęsło na krakowskich nierównościach. Co do awaryjności to ciężko mi cokolwiek powiedzieć - ten egzemplarz ma ledwo ponad rok, przez ten czas nic się nie działo :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-09 13:34:09 | |
Autor: arekmx | |
piętno dla citroena | |
Jacek Osiecki wrote:
Tak, wiem że to nie pl.pregierz :) Jeszcze jedno. AFAIK to C4 picasso mogą mieć standardowe zawieszenie jak i zawieszenie pneumatyczne z tyłu (w zależności jaką opcję klient wybierze). Ten Twój ma które? -- Arek, arekmx|gazeta.pl |
|
Data: 2009-09-10 10:45:51 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
piętno dla citroena | |
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:34:09 +0200, arekmx napisał(a):
Jacek Osiecki wrote: Wczoraj próbowałem to znaleźć w konfiguratorze C4, ale ten jest jakiś taki lewy że nie wiem w końcu jakie były opcje i co się dało wybrać ;) Tak jak pisałem, odnoszę wrażenie że "mój" egzemplarz miał zwyczajne zawieszenie... Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-10 14:35:16 | |
Autor: AL | |
piętno dla citroena | |
Jacek Osiecki pisze:
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:34:09 +0200, arekmx napisał(a):sprezynowe to na 100% w C4 zwyklym i Picasso. C4 GRAND Picasso ma opcje tylnej poduszki pneumatycznej - pewnie nie dziala to na zasadzie 'sprezynujaco-tlumiacej' a jest po to by obnizyc tylek przy zaladunku (podobnie jak w C5 Break z hydropneumatyka) -- pozdr Adam (AL) TG |
|