pijarowcy PO

Data: 2014-01-10 16:59:37
Autor: boukun
pijarowcy PO
Po co alkomat tym, którzy z zasady nie piją gdy mają zamiar jechać?

A co z tymi, którzy piją i nie mają zamiaru jechać, a jak już dobrze wypiją, to
im zamiar przychodzi, albo nawet nie wiedzą, że wsiadają za kierownicę?
Mi się wydaje, że lepszy jest jakiś czujnik alarmowy zamontowywany w samochodach
wyczuwający alkohol, tak, żeby każdy kto jest w pobliżu, mógł pijanemu kierowcy
zabrać kluczyki ze stacyjki..., a jeszcze lepiej, jak by się automatycznie samochód blokował na woń alkoholu, jak w przypadku Immobilizera..., a już całkiem najlepiej, jak by każdy samochód był wyposażony w taki balonik z immobilizerem...

boukun

Data: 2014-01-10 17:09:55
Autor: Mark Woydak
pijarowcy PO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lap68o$a5v$1mx1.internetia.pl...
[...]

Np żona, córka czy syn albo znajomy grzejący dupe na fotelu pasażera.

MW

pijarowcy PO