pike jaki rocznik?

Data: 2009-11-25 00:54:03
Autor: mariuszmo
pike jaki rocznik?
Do jakiego rocznika Rock Shox Pike był oznaczony jako TEAM, RACE i SL? tylko do 2005?  google mówi, że tak a później weszły oznaczenia numeryczne, ale jeszcze się chciałem upewnić.
Czy od 2005 nastąpiły tam jakieś istotne zmiany? google mówi, że chyba tylko kosmetyka,
i ostatnie, czy zakładając , ze kupujemy amortyzator z 2005 , który cztery lata tkwil na półce w sklepie warto go najpierw przeserwisować? Materiał od leżenia sie nie psuje ale olej kto wie, czy uszczelki nie wyschły.

Data: 2009-11-25 09:25:33
Autor: kml
pike jaki rocznik?

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hehrrg$loa$1atlantis.news.neostrada.pl...
Do jakiego rocznika Rock Shox Pike był oznaczony jako TEAM, RACE i SL? tylko do 2005?  google mówi, że tak a później weszły oznaczenia numeryczne, ale jeszcze się chciałem upewnić.

IMO 2005 a potem numerki.

Czy od 2005 nastąpiły tam jakieś istotne zmiany? google mówi, że chyba tylko kosmetyka,

Zmieniło sie pokrętło od regulacji U-turna na metalowe.

[...]

Ja bym go przeserwisował, oleju w MC nie trzeba zmieniać ale warto rzucić okiem czy poziom jest ok.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

pike jaki rocznik?