piknik FFF niedziela prezentacja Manta

Data: 2010-07-03 17:27:27
Autor:
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
Będę na pikniku FFF w niedzielę. Zaprezentuję sprzęt firmy Manta.
W puli nagród przybędzie próbnik ciśnienia z firmy Manta.
Będzie: AO, zestaw tlenowy zgodny z DAN. automat tlenowy do komór
dekompresyjnych, z wydechem poza komorę.
AO tlenowy do kończenia dekompresji z półmaską i membraną głosową. Akurat ten
zestaw mogę sprezentować, lecz tak miły nie będę, otrzymać można poprawnie
rozwiązując zadanie. Jeśli w przeciągu jednego tygodnia nie znajdzie się nikt
kto potrafi rozwiązać zadanie, to AO otrzymuje Andrzej Sala.

http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=47
Na tym rysunku jest SCR SMS, jaka musi być pojemność wewnętrznego miecha w
stosunku do dużego miecha, żeby ppO2 na 50m wynosiło 1,4 at, ile wyniesie na 100m.
W pochłaniaczu jest KO2 a w butli inert.

Drugi powód wyjazdu na piknik, to testy prototypu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-03 20:35:57
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Twój psychiatra wie, że czyha na ciebie jakaś organizacja i tajne sprzysiężenie jej tajnego odłamu? Może zmieniłby leki, ...znaczy zwiększył dawki.

Drugi powód wyjazdu na piknik, to testy prototypu.

Ciekawe. Zanurzysz głowę w misce, czy w przypływie szaleństwa wejdziesz po pas do Białego?

Ps. Z tym odwołaniem do wiedzy lub nie wiedzy zmarłego, to niezła kanalia z ciebie.

Data: 2010-07-03 21:07:01
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ps. Z tym odwołaniem do wiedzy lub nie wiedzy zmarłego, to niezła kanalia z ciebie.

[quote]Wysłany: 2010-05-24, 01:05    anarchista napisał/a:
Zapytam krótko, umiesz podać objętość małego miecha ?

Podobno każdy Polak to zna się lepiej na medycynie od lekarza i na pogodzie
lepiej od metereologa. Ja staram się wypowiadać na tematy na których się znam
(lub wydaje mi sie, że sie znam). Nie wypowiadam się na tematy, w których nie
mam nic do powiedzenia :)
Pozdrawiam
_________________
Leszek Nowak[/quote]

"jacekplacek" mogę udokumentować to co mówię, ty możesz jedynie bluzgać.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-03 21:21:12
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
"jacekplacek" mogę udokumentować to co mówię, ty możesz jedynie bluzgać.

Ależ ja nie wątpię, że masz "dokumenty" na każdego. Bez powodu nie tłumaczyłeś się tu nie dawno z jakiegoś nagrywania rozmów telefonicznych. Prywatne maile to pewnie dla ciebie betka. Ja nie jestem taki skrupulatny, nie zbieram kwitów na nikogo.

Data: 2010-07-05 09:20:46
Autor:
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > "jacekplacek" mogę udokumentować to co mówię, ty możesz jedynie bluzgać.
> [...]
 pewnie dla ciebie betka. Ja nie jestem taki skrupulatny, nie zbieram kwitów na nikogo.

"jacekplacek" ty nie jesteś nie skrupulatny, ty jesteś jebanym oszczercą, co
chwilę konfabulujesz jakąś wersję zdarzeń które nie miały miejsca.

E-mail skierowany do mnie nie jest własnością nadawcy. E-mail wysłany i
podpisany nie jest moją własnością, czy tym bardziej tajemnicą. Dlatego
dokumentowania obawiają się ludziki którym to może zagrażać. Wydobycie tego
materiału może pokazać jasno jak to "pan instruktor świeżo upieczony na CCR"
nie umiał policzyć bilansu tlenu w obiegu. Na FN ogłosił że się od niego
uczyłem. Kłamstwo jest bezkonkurencyjne na krótką metę dlatego z prawdą nie
muszę się spieszyć. Zapytaj tego ludzika jak to było z tym mCCR czy wcześniej
był instruktorem a później kupił i założył na plecy.
Jeżeli taki ludzik jest twoim "guru" to gratuluję.

Co do instruktora szkolącego na CCR z listy APD, to też masz ocenę stanu
emocji człowieka, czy powierzysz jemu swoje życie, skoro boi się telefonu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-05 09:39:34
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > "jacekplacek" mogę udokumentować to co mówię, ty możesz jedynie bluzgać.
> [...]

"jacekplacek" ty nie jesteś nie skrupulatny, ty jesteś jebanym oszczercą, co
chwilę konfabulujesz jakąś wersję zdarzeń które nie miały miejsca.

Kolejny raz zarzucasz mi kłamstwo. Facet, opanuj się - nie każdy ma twoją zwichrowana psychikę. Nie kłamię, ile razy chcesz mnie jeszcze przepraszać? Do gromadzenia maili przyznajesz się na każdym kroku, "straszysz" ich publikacją nie do dziś. Nawet w tym poście o tym trąbisz. Podobnie jak nagrywanie rozmów. Tu nie chodzi, że ktoś się tego boi lub nie. Tu chodzi o profil osoby z jaką się nie ma przyjemności zadawać.

E-mail skierowany do mnie nie jest własnością nadawcy. E-mail wysłany i
podpisany nie jest moją własnością, czy tym bardziej tajemnicą. Dlatego
dokumentowania obawiają się ludziki którym to może zagrażać. Co do instruktora szkolącego na CCR z listy APD, to też masz ocenę stanu
emocji człowieka, czy powierzysz jemu swoje życie, skoro boi się telefonu.

Nie sądzę, że ktokolwiek boi się telefonu. Natomiast ostrożność w obcowaniu z jego psychopatycznym właścicielem jest dla mnie zrozumiałą, normalną reakcją normalnego człowieka. Smoku, twój stan wyraźnie się zaostrza. Twojego otoczenia to nie niepokoi?

Data: 2010-07-05 19:56:51
Autor:
> [...]

Kolejny raz zarzucasz mi kłamstwo. Facet, opanuj się - nie każdy ma twoją zwichrowana psychikę. Nie kłamię, ile razy chcesz mnie jeszcze przepraszać?

Nawet głąbie nie rozumiesz tekstu pisanego, nie zamierzam Ciebie przepraszać
za Twoje kłamstwa. Czytaj niżej.

Podobnie jak nagrywanie rozmów. Tu nie chodzi, że ktoś się tego boi lub nie. Tu chodzi o profil osoby z jaką się nie ma przyjemności zadawać.

To JFK obawia się nagrywania rozmów, kłamiesz celowo czy to tylko efekt
rozdwojenia jaźni ? http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1107724&pid=1108034&MID=%3C50e62ca8-5a29-4028-a746-3002353f0c83%40j4g2000yqh.googlegroups.com%3E

"Chcesz posługiwać się innym przykryciem to zrozumiałe dla nikogo.
Byt wirtualny.
groups.google.pl/groups/profile?enc_user=QgcC5xAAAAAeXBO2T7A_HF28irzgHg_i
Powstałeś tylko dla tego wpisu.

Skutek Twojego działania jest taki że JFK boi się że rozmowę tel
nagrywam, czyste szaleństwo, nie nagrywam żadnych rozmów.
Oficjalne podziękowanie dla JFK za kontakt z Martinem Parkerem.

pozdrawiam rc"

Smoku, twój stan wyraźnie się zaostrza. Twojego otoczenia to nie niepokoi?

Widzę postęp używasz dużych liter.
Natomiast zdanie "Twojego otoczenia to nie niepokoi?" jest nie gramatyczne.

Natomiast co do stanu Twojego zrozumienia tekstu zamieszczam mój wpis o lękach
JFK. Po co kłamiesz. Mogłeś to sprawdzić.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-08 10:07:15
Autor: Zakrzówek Kraken
[...]

Cześć Rysiek

Fotki z tego linku pokazują niezłą "konstrukcję" http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=206&p=729#p729
Nie zgadzam się z Jackiem widziałem gorsze prototypy. Ten wygląda super.
Ale moim zdaniem twoje zachowanie wrzuca się do obszaru jeszcze jednego "szalonego" wynalazcy.
Nie wiem czy wynazłeś coś nowego ale problem polega na tym, że aby coś stworzyć muszą spotkać się minimum trzy osoby.
Wynalazca, Inżynier który prototyp przerobi na niezawodne mechanicznie urządzenie wdrożone do produkcji oraz ktoś to umie zareklamować i sprzedać (w nurkowaniu potrzebni są jeszcze instruktorzy którzy na tym zechcą szkolić).
Wszystkie te osoby są tak samo ważne i bez ich unikalnych umiejętności ludzie będą używać czegoś innego. A po paru latach rozwój techniki powoduje, że coś co było nowe i dobre już nie jest NOWE.
Ale ja osobiście mam subiektywne wrażenie, że ty nie szanujesz innych ludzi którzy są potrzebni do takiej współpracy. Nie szanujesz ani ich ani ich wiedzy i umiejętności.
Moim zdaniem wynalazca nie musi być inżynierem produkcji, inżynier wynalazcą, handlowiec inżynierem, instruktor żadnym z tej trójki (chociaż wiedza z różnych obszarów jest zawsze instruktorowi przydatna).
Pamiętaj również, że gdyby istniał producent-wynalazca to nie potrzebował by ciebie a gdybyś ty miał umiejętności wdrożenia produkcji to już być produkował swój reb.

To normalne że uzywasz innego języka ale ja z dyskusji o twoim sprzęcie pamiętam tylko to, że uważasz że nie powinno się mówić solenoid (a tym bardziej selenoid) ani chyba elektrozawór tylko jakoś inaczej.
Po pierwsze każda grupa ludzi wykształca swój język i jeżeli nurkowie będą coś nazywać solenoid i rozumieć o co chodzi to nieważne czy to jest kalka tak po prostu jest. Tak samo inżynier ma prawo używać swojego równie hermetycznego języka.

Ale angielski ma zaletę tworzenia prostych słów. Jak ciężko tworzy się nasze opisy typu "złączka w kształcie litery T" bo "T złączka" po prostu nie brzmi.

Po prostu przedstaw to co robisz. Opisz jego wady i zalety. Odpowiadaj na pytania. Albo oczywiście postępuj tak jak postępujesz ale zdziw się jak nie wyjdzie on za próg może i szesnastego ale ciągle prototypu czego ani tobie ani nam nie życzę

MSC

Data: 2010-07-08 09:22:20
Autor:
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
[...]

Nie jest to pierwsza praca na polu SCR SMS, pierwsza to było zgłoszenie
P-377789. Było to 5 lat temu.
To drugi krok zgłoszenie P-386700 które bazuje na osiągnięciach wcześniejszego
zgłoszenia ale niesamowicie upraszcza układ.
Co do instruktorów to przydała by się znajomość podstawowych SCR na wylot, nie
znam takich w Polsce, smutne ? prawdziwe !!!

[...]

Tu się mylisz, nie szanuję zakompleksionych pyskaczy.
Ludzie o dużej wiedzy są w AMW (kontaktowałem Ciebie z nimi) potrafią pytać o
szczegóły i wątpliwości. Takie cechy posiada R.Gałach. Potem można długo szukać.

[...]

Tu dochodzimy do sedna, od pewnego czasu obserwuję rynek obiegów zamkniętych.
Znowu możesz powiedzieć że ludzi nie szanuję, ale takiej bandy pewnych siebie
idiotów nie daje spotkać się w innych miejscach.
Akurat ta technika jest wyjątkowo wymagająca jako bardzo oszczędna ma
ograniczenia dotyczące sposobu nurkowania. Ma nieosiągalne zalety w porównaniu
do CCR z elektroniką. Czas składowania gotowego do pracy SCR SMS to 10 lat,
tego nie da się obecnie zrobić dla CCR gwarancja producenta wapna sodowanego
to 5 lat, detektory mniej i wymagają kalibracji.

[...]

To coś innego ta dyscyplina nie jest nowa na rynku polskim, tylko nowi
instruktorzy są bez podstaw, dlatego określenia CMF CVR CMR są nie zrozumiałe.
Najczęściej w ogóle nie słyszeli o CMR (w stanach nie znają).
Jest tak duża przepaść pojęciowa że wymaga to chęci z obu stron, nie
znajdziesz jej ze strony instruktora od CCR który uczy się ode mnie jaki jest
bilans tlenu w obiegu, potem na FN ogłasza że się od niego uczyłem. Potem
oskarża o plagiat z zupełnie odmiennej konstrukcji.
Dodał też że komandor S.Skrzyński uważa mnie za debila, Waldemar Kociumbas
dzielnie to podchwycił. Żabierek i Kociumbas, mam dla was nie dobrą wiadomość,
nadal mnie zna i szanuje był, zaciekawiony kolejnym krokiem. Kłamstwo moi panowie jest bezkonkurencyjne, na krótką metę !!! To kulisy jaj z odłamu IANTD Żabierek, takie ma podstawy to Towarzystwo.
(jest jeszcze 40h na handsecie i mCCR)

[...]

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=12

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-08 14:01:34
Autor:
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Nie zgadzam się z Jackiem widziałem gorsze prototypy. Ten wygląda super.

Ale on pyskował nie widząc zdjęć, samo wyobrażenie jemu wystarcza do ferowania
wyroków. Chociaż całkowicie nie zna tej gałęzi nurkowania.
Czy nie pamiętasz jak się Ciebie czepiał ? Zmieniło się coś w Twoich
umiejętnościach po zdobyciu kolejnego stopnia instruktorskiego w IANTD ?
Nie sądzę.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-08 14:09:23
Autor: jacekplacek
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a): > Nie zgadzam się z Jackiem widziałem gorsze prototypy. Ten wygląda super.

[...]

Tam gdzie wyraziłem opinię, podlinkowałem zdjęcia. Maćka nigdy się nie czepiałem. Były mniejsze lub większe różnice zdań i te różnice pozostały. Nie widzę powodu kruszyć o to kopii, tym bardziej, że nigdy nie miałem o Maćku niskiego zdania, co nie znaczy, że czasem mnie nie wkurzył :)

Data: 2010-07-08 15:46:38
Autor:
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a): > > > Nie zgadzam się z Jackiem widziałem gorsze prototypy. Ten wygląda super.
> [...]
> Tam gdzie wyraziłem opinię, podlinkowałem zdjęcia. Maćka nigdy się nie czepiałem. Były mniejsze lub większe różnice zdań i te różnice pozostały.

Kłamliwa menda "jacekplacek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-08 18:38:51
Autor: jacekplacek
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a): > > > > > Nie zgadzam się z Jackiem widziałem gorsze prototypy. Ten wygląda
super.

Chyba się pogubiłem. Z czym znowu kłamię? Z podlinkowaniem zdjęć?? Proszę bardzo, porównaj godziny wpisów:
http://tinyurl.com/32gocx3
A może z "czepianiem się" Maćka? Nie podlinkuję, bo trochę tych rozmów było. Podajemy sobie rękę, rozmawiamy... Zanurkować razem się nie udało - niestety Maciek jest dość zajęty a i ja do Krakena wpadam już konkretnie umówiony. Ale jestem pewien, że i to w końcu się uda.

Data: 2010-07-11 15:31:16
Autor:
[...]

To może rozumiesz zasadę działania ?
NIE.
Forma jak na przed prototyp jest wystarczająca.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108281&pid=1108284&MID=%3Ci0o6vd%244ln%241%40inews.gazeta.pl%3E

To typowy dla ciebie poziom precyzji i kultury słowa.
Kłamliwa menda z waszmości wyłazi i prostak, jak na "IANTD Zabierek" przystało.

[...]

Wyszukanie nie jest trudne. Brak pamięci to też cecha "IANTD Zabierek"

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 16:27:37
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Chyba się pogubiłem. Z czym znowu kłamię? Z podlinkowaniem zdjęć?? Proszę > bardzo, porównaj godziny wpisów:
> [...]

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108281
&pid=1108284&MID=%3Ci0o6vd%244ln%241%40inews.gazeta.pl%3E

Forma? ty to coś nazywasz formą? To kompletny brak kultury technicznej i szacunku dla siebie i odbiorcy.
> [...]
 > jestem pewien, że i to w końcu się uda.

Wyszukanie nie jest trudne. Brak pamięci to też cecha "IANTD Zabierek"

Jaki znowu brak pamięci? Doskonale pamiętam o czym i kiedy rozmawiałem. Różnorodność jest zaletą tego świata, nie wadą. Nawet tacy psychopaci jak ty dają jakiś koloryt, referencję - kim nie być.

Data: 2010-07-11 16:42:43
Autor:
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Forma? ty to coś nazywasz formą? To kompletny brak kultury technicznej i szacunku dla siebie i odbiorcy.

To weryfikowało system zliczania. Który działa poprawnie.
Do następnego kroku wiele zostanie zmienione i doposażone, o kolejne testowane
elementy. Oczywiście będziesz mógł zrobić wytrysk wkurwienia, że nic nie możesz na tym
polu zrobić.

Jaki znowu brak pamięci? Doskonale pamiętam o czym i kiedy rozmawiałem.

Recenzowałeś coś, czego na oczy nie widziałeś.

Różnorodność jest zaletą tego świata, nie wadą. Nawet tacy psychopaci jak ty dają jakiś koloryt, referencję - kim nie być.

Gdybyś nie był jak jesteś zerem merytorycznym, to moglibyśmy porozmawiać o
obiegach zamkniętych.
Jesteś nikim, tak na OC jak i CC, dlatego czepiasz się wszystkiego.
Potem udajesz że to co odstawiasz to przyjaźń bezkrytyczna.

Wracając do działu racjonalizacji to sam jakiś opis patentowy napisałeś,
jakiegoś własnego zgłoszenia ?
Czy odpowiedź jak zwykle, NIE.
Spadaj miernoto.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 16:59:04
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Forma? ty to coś nazywasz formą? To kompletny brak kultury technicznej i > szacunku dla siebie i odbiorcy. To weryfikowało system zliczania. Który działa poprawnie.
Do następnego kroku wiele zostanie zmienione i doposażone, o kolejne
testowane
elementy.

ty najpierw braki w edukacji nadrób, potem się bierz za poważne rzeczy. Albo zleć komuś myślącemu, bo nawet własności materiałów nie znasz.

Oczywiście będziesz mógł zrobić wytrysk wkurwienia, że nic nie możesz na tym
polu zrobić.

Na jakim znowu polu? Czy ja kiedykolwiek miałem zamiar cokolwiek w CC zdziałać? Nawet na tym nie nurkowałem. A jak zacznę, to jesteś ostatnią osobą do której się zgłoszę po naukę czy podejmę jakąkolwiek dyskusję.

> Jaki znowu brak pamięci? Doskonale pamiętam o czym i kiedy rozmawiałem. Recenzowałeś coś, czego na oczy nie widziałeś.

JA?! Ja recenzowałem? Puknij ty się w łeb - łatwo trafić, szczególnie drugi raz, jak się echo rozniesie.

Data: 2010-07-11 17:05:33
Autor:
> [...]
> JA?! Ja recenzowałem? Puknij ty się w łeb - łatwo trafić, szczególnie drugi raz, jak się echo rozniesie.

Co kłamczuszku, napisałeś to bo byłeś wkurwiony do białości innym wpisem
skierowanym do wielbionego PP, też nie był w stanie policzyć objętości
wewnętrznego miecha. Tak jak Ty miernoto.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 17:34:26
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > > Recenzowałeś coś, czego na oczy nie widziałeś.
> [...]

skierowanym do wielbionego PP, też nie był w stanie policzyć objętości
wewnętrznego miecha. Tak jak Ty miernoto.

Gdzie tam jest jakakolwiek recenzja, psycholu żałosny? Łapka ci spod kaftana wylazła i na oślep klikasz?

Data: 2010-07-11 19:05:11
Autor:
> [...]
> Gdzie tam jest jakakolwiek recenzja, psycholu żałosny? Łapka ci spod kaftana wylazła i na oślep klikasz?

Zasuwasz jawne oszczerstwa, pyskujesz o temacie na którym się nie znasz, to ty
jesteś czub, z IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-08 18:54:22
Autor: ~BitPump
Użytkownik "Zakrzówek Kraken" <kraken@kraken.pl> napisał w wiadomości news:i140vn$b1i$1news.onet.pl...
Ale angielski ma zaletę tworzenia prostych słów. Jak ciężko tworzy się nasze opisy typu "złączka w kształcie litery T" bo "T złączka" po prostu nie brzmi.

Może dobry byłby zwykły polski "trójnik" ?

~BitPump

Data: 2010-07-08 22:45:41
Autor: Zakrzówek Kraken

Użytkownik "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał w wiadomości news:qcchg7-tjt.ln1usenet.etop.pl...
[...]

Jesteś genialny :-)
Dzięki

MSC

Data: 2010-07-09 00:13:33
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-08 22:45, Zakrzówek Kraken wrote:

Może dobry byłby zwykły polski "trójnik" ?

~BitPump

Jesteś genialny :-)
Dzięki

MSC

Szkoła podstawowa - zajęcia z chemii

Pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-08 21:47:18
Autor: jacekplacek
On 2010-07-08 22:45, Zakrzówek Kraken wrote:

> Jesteś genialny :-)
> Dzięki
>
> MSC

Szkoła podstawowa - zajęcia z chemii

Mówisz o tych, kiedy zakosiłeś flaszkę spirytu?

Data: 2010-07-11 17:37:45
Autor: jacekplacek
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Drugi powód wyjazdu na piknik, to testy prototypu.

Ciekawe. Zanurzysz głowę w misce, czy w przypływie szaleństwa wejdziesz po pas do Białego?

No to mamy obraz. Nawet łba do miski bał się w tym zbiorze śmietnikowych puszek wsadzić, kanalia jedna.

Data: 2010-07-11 19:09:04
Autor:
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
No to mamy obraz. Nawet łba do miski bał się w tym zbiorze śmietnikowych puszek
 wsadzić, kanalia jedna.

Bluzgasz, tak się mnie boisz ?
Obraz mamy pełen jesteś DM w IANTD, każdy nie zrównoważony psychicznie może
zostać DM. pozdrawiam rc

Data: 2010-07-03 20:52:51
Autor: jacekplacek
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
to AO otrzymuje Andrzej Sala.

Skąd taka decyzja? Jest kolekcjonerem, czy po prostu cenisz Jego osiągnięcia i wkład w polskie nurkowanie?

Data: 2010-07-05 20:01:40
Autor:
> [...]
> to AO otrzymuje Andrzej Sala.
> Skąd taka decyzja? Jest kolekcjonerem, czy po prostu cenisz Jego osiągnięcia i wkład w polskie nurkowanie?

Decyzja należy do mnie, przyczyny znam.
Natomiast pozostali mogą zmienić te plany odpowiadając na zadane pytanie.
Nawet PP proponowałem, jeszcze nie spróbował, może też gra na Andrzeja.

To teraz zastanów się dlaczego dostaję od właściciela Manty taką wolność
decydowania ?

pozdrawiam rc --

Data: 2010-07-03 20:58:26
Autor: jacekplacek
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Zaprezentuję sprzęt firmy Manta.

Ile i jakie patenty posiada firma Manta lub jej pracownicy? Ile doktoratów jest w ich posiadaniu? Co nowego wnieśli w stan techniki? Automaty są w pełni ich autorskim produktem?

Data: 2010-07-04 20:51:35
Autor:
[...]

Wacław długo działa na tym rynku, Mechanika precyzyjna Gdańsk AO nie
produkuje, Faser także, Manta jak najbardziej ma CE.
Jest dużo ciekawych produktów tej firmy, o dużej części nie mogę powiedzieć o
tych w opracowaniu tym bardziej. o maskach do oddychania tlenem w komorze
dekompresyjnej powiedzieć mogę. Uczestnicy ją oglądali z dużym zaciekawieniem.
Produkty się podobały, zwłaszcza maska do kończenia dekompresji z membraną
głosową, tak która jest nagrodą.
Sporo więcej o produktach mogłeś się dowiedzieć na Konferencji Naukowej
Problemy Technologii Prac Podwodnych NurTech 2010.

To teraz w przeciwną stronę pytanie co nowego zrobił PP w stanie techniki ?
Noże jakieś publikacje w periodykach klasyfikowanych przez KBN, może
doktoracik z nurkowania ?
A może Ty masz, czy tylko się ... czepiać potrafisz.

Na marginesie system zliczania wentylacji w SCR SMS działa, obieg jest
szczelny, znajomi robili zdjęcia, jak je otrzymam to powieszę.
Może ekspercie z IANTD policzysz to zadanie które napisałem w tym temacie ?
Wiem że gówno możesz zrobić, nawet takie fiołkami pachnące, a tego nie
policzysz. Nie martw się inni również, też Ci którzy szkolą na obiegach
zamkniętych.

JK jak się dowiedział że nie przyjedziesz to się popłakał, ja zresztą też,
wszyscy płakali, że taka perełeczka intelektu z IANTD DM nie odwiedziła bazy
CS nad jez. Białym na pikniku FFF.

Jakbyś nie zrozumiał, to jaja.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-04 21:39:30
Autor: Negro
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
autorskim produktem?

zakonczcie wojne - poslo -polsko i niew yciongajcie mi tego idioty z KF

jk

Data: 2010-07-05 19:23:12
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-07-03 19:27, demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Drugi powód wyjazdu na piknik, to testy prototypu.

O której godzinie testowałeś?

--
Alf/red/

Data: 2010-07-05 19:42:35
Autor:
Alf/red/ <alf_1007@ump.waw.pl> napisał(a):
O której godzinie testowałeś?

Niedziela po 16. Wcześniej stał pod tablicą i grzał się na słońcu (co było też
potrzebne). pozdrawiam rc

Data: 2010-07-07 17:05:09
Autor: aferzysta
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
Drugi powód wyjazdu na piknik, to testy prototypu.

Ale nie odważyłeś sie wejść do wody.

Data: 2010-07-07 16:16:02
Autor:
aferzysta <aferzysta@onet.pl> napisał(a):

Ale nie odważyłeś sie wejść do wody.

Nie ma potrzeby do pośpiechu i asekuranci spieszyli się do domu.
Dlatego cdn.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 03:55:21
Autor:
Cała naga prawda
[...]

Nie znalazł się żaden specjalista instruktor który umie rozwiązać proste
zadanie. Nawet nie było sympatyka tej gałęzi.
Potrzebowałem kilka sekund żeby opisać problem i uświadomić sobie jakimi
środkami to rozwiązałem. Rozwiązywanie sformułowanego problemu to betka.
Jak jeszcze podane są mechanizmy, tym bardziej jest to proste.

AO otrzymuje zasłużenie Andrzej Sala, nie szkoli na obiegach zamkniętych ale
dużo przeganiał w ratownictwie górniczym. Nie jest prawdą że nurkowe obiegi są
czymś zupełnie odmiennym i wyjątkowym, takich głupot można dowiedzieć się na
kursach których celem jest kasa dla prowadzącego. Są elementem rozwoju technik
ochrony dróg oddechowych.
Powierzchniowe mają swoje specyficzne wymogi, nurkowe również.
W powierzchniowych dużym problemem jest ciepło powstające w pochłaniaczu CO2 w
nurkowych toksyczność tlenu.
Rozwiązanie które zgłosiłem wykorzystuje fizjologię do utrzymania stabilnego
ppO2 poprzez odpowiednie sprzężenia.

Jak zwykle jaja.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 17:53:48
Autor: jacekplacek
Cała naga prawda
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Gdybym na własne oczy nie widział jak na gorąco ładujesz butle, to bym uwierzył.
Tu materiał jak się kończy taka kuracja dla grzybka zaworu.
http://portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?t=427

Dla rysia, psudofachowca, na skutek normalnego przetaczania powietrza z banku do butli nurkowej, powietrze rozprężając się, ogrzewa się do temperatury topienia teflonu, przez co:
- zawór butli staje się zimny jak lód
- butla jest lekko ciepła
- szczeliwo(teflon - tak tylko przypominam) z całego tego gorąca odkleja się od grzybka i zatyka zawór. Temperatura jest tak wysoka, że na mosiądzu nie pozostał nawet ślad jej działania...

Data: 2010-07-11 19:00:24
Autor:
Cała naga prawda
> [...]

Dla rysia, psudofachowca, na skutek normalnego przetaczania powietrza z banku do butli nurkowej, powietrze rozprężając się, ogrzewa się do temperatury topienia teflonu, przez co:

Kłamiesz. http://portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=293&mode=view
Na końcu po prawej jest szczeliwo mocno wygniecione.

Sprężanie ogrzewa gazy, rozprężanie ochładza, ale jest jeszcze krzywa inwersji
wtedy jest odwrotne zachowanie gazu rzeczywistego.

- zawór butli staje się zimny jak lód

Zależy który element dławi przepływ.
Przy kapilarach to ona się ochładza bo ona ogranicza.

- butla jest lekko ciepła

Nad Białym nie była wodą chłodziłem żeby doładować bo nie było ogranicznika
przepływu. Również nie było potrzeby o dbanie o ilość powietrza.

- szczeliwo(teflon - tak tylko przypominam) z całego tego gorąca odkleja się od grzybka i zatyka zawór.

To jest na zdjęciach, zawór nadal posiadam. Możesz sprawdzić ale tego nie
zrobisz. Materiał grzybka zaworu to nie jest czterofloropolietylen.

Temperatura jest tak wysoka, że na mosiądzu nie pozostał nawet ślad jej działania...

Mosiądz jest dosyć odpornym materiałem, dlatego jest stosowany.

To teraz kilka pytań do mądrusia Jacusia .
Wytłumaczyłeś jak działa SCR ze Zgłoszenia P-386700 ?
NIE.
Może NOF i RD to modele dekompresji ?
NIE.
Mordercze własności pianek udowodniłeś ?
NIE.
Zupełne bezpieczeństwo stosowania integralnego balasty ?
NIE.
Czy jesteś zrównoważony psychicznie ?
NIE.

Pyskuj miernoto, będę skutecznie Tobą reklamował IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 19:48:24
Autor: jacekplacek
Cała naga prawda
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > Gdybym na własne oczy nie widział jak na gorąco ładujesz butle, to bym > > uwierzył.
> [...]

Mordercze własności pianek udowodniłeś ?
NIE.
Zupełne bezpieczeństwo stosowania integralnego balasty ?

Kretyn z waści i nie nurek. Gówno mnie(i kogokolwiek) obchodzą twoje P-...., gówno wiesz o dekmpresji, inaczej wiedziałbyś, że metoda wynika z modelu a nie odwrotnie, czy wręcz, że sama jest modelem, wiedza o kompresji pianki to podstawa nurkowania, wynikająca z podstawowych praw fizyki, bezpieczeństwo integralnego balastu jest warunkowe a moją zdrowie się nie martw. Łykaj pigułki i onanizuj się dalej.

Data: 2010-07-11 20:13:50
Autor: Loti
Cała naga prawda
Czy na fotce z lewej strony  (link w poprzednim poście)  jest ten kmiot RC?

Jacek, uważaj...
Kto z kim przestaje takim się staje ;)

pzdr Lot

P.S.
Gdyby nie Wy (nadający jakiś koloryt sekcie) to chyba bym tu nie zaglądał...

Data: 2010-07-11 19:10:52
Autor:
Cała naga prawda
Loti <loti> napisał(a):
Gdyby nie Wy (nadający jakiś koloryt sekcie) to chyba bym tu nie zaglądał...

Jak Tobie idzie zgłaszanie wzoru użytkowego strój oborowego ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 19:38:40
Autor: jacekplacek
Cała naga prawda
Loti <loti> napisał(a):
Czy na fotce z lewej strony  (link w poprzednim poście)  jest ten kmiot RC?

Onże. Można pisać "troll" lub wkleić zdjęcie :)

[...]

Dzięki za dobre słowo :) Ale raczej już niedługo. Pozostawmy sektę trollom...

Data: 2010-07-11 19:42:30
Autor:
Cała naga prawda
jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Dzięki za dobre słowo :) Ale raczej już niedługo. Pozostawmy sektę trollom...

To gdzie się podziejesz biedaku ?
Perełeczko z IANTD DM, który tylko sloganami się posługuje.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 19:52:24
Autor: jacekplacek
Cała naga prawda
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Dzięki za dobre słowo :) Ale raczej już niedługo. Pozostawmy sektę
trollom...

To gdzie się podziejesz biedaku ?

Ja? Ja nurkuję i interesuję się forami nurkowymi, czyli miejscami skąd jesteś regularnie usuwany. Sekta przestała być nurkowa. --

piknik FFF niedziela prezentacja Manta