piknik FFF niedziela prezentacja Manta

Data: 2010-07-03 20:52:51
Autor: jacekplacek
piknik FFF niedziela prezentacja Manta
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
to AO otrzymuje Andrzej Sala.

Skąd taka decyzja? Jest kolekcjonerem, czy po prostu cenisz Jego osiągnięcia i wkład w polskie nurkowanie?

Data: 2010-07-05 20:01:40
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> to AO otrzymuje Andrzej Sala.
> Skąd taka decyzja? Jest kolekcjonerem, czy po prostu cenisz Jego osiągnięcia i wkład w polskie nurkowanie?

Decyzja należy do mnie, przyczyny znam.
Natomiast pozostali mogą zmienić te plany odpowiadając na zadane pytanie.
Nawet PP proponowałem, jeszcze nie spróbował, może też gra na Andrzeja.

To teraz zastanów się dlaczego dostaję od właściciela Manty taką wolność
decydowania ?

pozdrawiam rc --

piknik FFF niedziela prezentacja Manta