Data: 2013-06-22 13:23:42 | |
Autor: mcmlxxi.xi.xi | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
W locie odwróconym...
....albo blad pilota, samobójstwo kochankow? http://www.youtube.com/watch?v=Ij4mNCxbsPY&feature=player_embedded http://www.sfora.pl/Katastrofa-na-Air-Show-Smierc-w-plomieniach-g57003 |
|
Data: 2013-06-22 13:29:50 | |
Autor: mcmlxxi.xi.xi | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
W dniu sobota, 22 czerwca 2013 22:23:42 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
W locie odwróconym... https://www.google.pl/search?q=jane+wicker |
|
Data: 2013-06-22 13:32:40 | |
Autor: mcmlxxi.xi.xi | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
W dniu sobota, 22 czerwca 2013 22:29:50 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
W dniu sobota, 22 czerwca 2013 22:23:42 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał: http://www.wdtn.com/dpp/news/local/montgomery/jane-wicker-a-life-on-the-wing#.UcYI8FLwG00 |
|
Data: 2013-06-23 00:12:36 | |
Autor: Tomasz WĂłjtowicz | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
W dniu 2013-06-22 22:23, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
W locie odwróconym... Mnie to wygląda na podmuch od tyłu. W locie odwróconym pilot dodaje gazu, ale samolot niespodziewanie spada. To jest właśnie skutek popisywania się lataniem na granicy przeciągnięcia. |
|
Data: 2013-06-23 20:33:58 | |
Autor: Tomek | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <sorry@nospam.com> napisał w wiadomości news:kq57gk$ul4$1node2.news.atman.pl... W dniu 2013-06-22 22:23, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze: Mnie to wygląda na utratę siły nośnej w półbeczce nisko nad ziemią i zwalenie się maszyny na skrzydło. Tomek. |
|
Data: 2013-06-23 21:57:54 | |
Autor: Tomasz WĂłjtowicz | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
W dniu 2013-06-23 20:33, Tomek pisze:
Właściwe sam miałem napisać, że to jednak nie podmuch, tylko błąd pilotażu, który doprowadził do przeciągnięcia. Wszystko skutkiem latania ze zbyt małą prędkością. Gdyby tak leciał 20m/s szybciej, problemu by nie było, tylko pewnie wtedy ta akrobatka na skrzydle nie dawałaby rady. |
|
Data: 2013-06-24 10:53:24 | |
Autor: Tomek | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <sorry@nospam.com> napisał w wiadomości news:kq7k01$7i5$1node2.news.atman.pl... W dniu 2013-06-23 20:33, Tomek pisze: Ja bym nie utożsamiał kwestii utraty siły nośnej do przeciągnięcia. Jak ktoś, w locie na żyletkę nie wdepnie steru kierunkowego w locie po prostej to też się zwali z braku siły nośnej, choć prędkość będzie wystarczajaca, a kąty natarcia płata będą poniżej krytycznego. Tomek. |
|
Data: 2013-06-24 22:23:20 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
Użytkownik Tomek napisał:
W locie nożowym czasem można sobie ten ster kierunku deptać do woli - i tak się zwali... Bo tylko niektóre samoloty s± przystosowane do lotu nozowego (patrz Fairchild) -- Darek |
|
Data: 2013-06-26 16:54:58 | |
Autor: Tomek | |
[']['] piknik w Dayton-dostali podmuch do ziemi? [video] | |
Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51c8aaa9$0$1252$65785112news.neostrada.pl... W locie nożowym czasem można sobie ten ster kierunku deptać do woli - i tak się zwali... Bo tylko niektóre samoloty s± przystosowane do lotu nozowego (patrz Fairchild) -- Darek Nie wiem jakie jest k±t zaklinowania płatów względem kadłuba i jaki krytyczny k±t natarcia tej maszyny na plecach. Ale z tego co ja widziałem na pokazach, to w przypadku tego filmiku ogon samolotu na plecach był do¶ć wysoko, nie wygl±da to na to, aby maszyna była na krytycznych k±tach natarcia. Widać też, że w końcowce lotu na plecach (tuż przed rotacj±) maszyn± podłużnie trochę "wachnęło", a same manewry były "leniwe"- nie wiem czy celowo z uwagi na akrobatkę na płacie, czy z uwagi na słab± sterowno¶ć w wyniku małej prędko¶ci. Ale za przeci±gnięciem na plecach przemawia niewidoczno¶ć wychylenia lotek oraz to, że nos poszedł w dół w momencie rozpocz±cie rotacji, co by mogło ¶wiadczyć o autorotacji w wyniku przeci±gniecia (pocz±tek korkoci±gu plecowego?), a nie celowym sterowaniu lotkami. Trzebaby było znać parametry tego samolotu, aby być pewnym. Tomek. |
|