pilarka spalinowa z biedronki

Data: 2010-09-09 09:21:45
Autor: Mamut
pilarka spalinowa z biedronki
Ktoś mógłby skrobnąć parę zdań o tym co warta jest dostepna obecne w
biedronce pilarka spalinowa widoczna tu:
http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/oferta_tygodnia/
Nie bardzo sie znam na tego typu sprzęcie a potrzebuje coś do cięcia
sredniej grubości gałęzi oraz różnych desek na opał.
Wygląda o wiele lepiej niż sprzęt z hipermarketu za podobną cenę.

Data: 2010-09-09 22:17:56
Autor: szewc
W dniu 2010-09-09 18:21, Mamut pisze:
[...]

Odpowiem analogią. Kupiłem u nich kiedyś zestaw kluczy imbusowych. Żadnej śrubki jednak nie przykręciłem, bo przy pierwszym użyciu się wyrabiały w kółeczko.
Lepszej jakości są rzeczy z Lidla. A najlepsze Tchibo (ostatnio widziałem u nich poziomice laserowe i termoregulatory na kaloryfery).

pozdr.
szewc

Data: 2010-09-10 00:08:39
Autor: Mamut
pilarka spalinowa z biedronki
wiele rzeczy z biedronki jest tanie a wiekszosc jest dobrej jakości.
Zreszta sprzedają też markowy sprzet, teraz np można kupić odkurzacz
zelmera za grosze. Więc nie uogólniajmy. Poza tym ta pilarka nie jest
taka najtansza,w hiperach można czasem kupić i za 170zł tyle że
wyglądającą dużo gorzej. Zresztą ciężko już dostać tą pilarke,
wiekszość sie wyprzedała w kilka godzin i musiałem troche pojezdzić
żeby znaleźć.

Data: 2010-09-10 07:38:08
Autor: ***Einstein***
pilarka spalinowa z biedronki
Witam
"Tanie mięso psy jedzą." nie raz się o tym przekonałem. Lepiej jest uzbierać parę złotych i kupic coś porządnego niż kupować urządzenia z najnizszej półki.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-11 16:30:47
Autor: BQB
W dniu 2010-09-10 07:38, ***Einstein*** pisze:
Witam
"Tanie mięso psy jedzą." nie raz się o tym przekonałem. Lepiej jest
uzbierać parę złotych i kupic coś porządnego niż kupować urządzenia z
najnizszej półki.

Ja tam jestem akurat zadowolony z większości zakupów w biedronce, masz gwarancję 2 lata, w tym czasie jak Ci się popsuje, zanosisz do sklepu cały komplet i albo naprawią, albo zwrot kasy. I nie ma z reklamacjami problemu. To jest największa zaleta tego sklepu - bardzo dobre warunki gwarancyjne.

Data: 2010-09-11 18:33:55
Autor: Przesmiewca
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):

I nie ma z reklamacjami problemu. To jest największa zaleta tego sklepu - bardzo dobre warunki gwarancyjne.

Niezle sie usmialem.To musi byc bardzo kiepsko z Biedronka,
skoro ustawowa rekojmia jest stawiana jako zaleta sieci.

Data: 2010-09-12 01:03:13
Autor: s_13
pilarka spalinowa z biedronki
Niezle sie usmialem.To musi byc bardzo kiepsko z Biedronka,
skoro ustawowa rekojmia jest stawiana jako zaleta sieci.

to spróbuj w jakimś sklepie "firmowym", najpierw poczekasz dwa
tygodnie na "naprawę", a potem się dowiesz, że sprzęt był używany
niezgodnie z warunkami gwarancji, jak chcesz, to rzeczoznawcę
powołuj...
ja w tym sezonie spaliłem już czwartą kątówkę za 40 PLN z Leroy
Merlin, zajeżdżając po drodze zwracałem i kupowałem następną w ciągu
15 minut... ale fakt, najbardziej denerwujące jest, że psuje sie
podczas pracy i już po robocie... teraz kupiłem jakiegoś Pegasusa za
dwa razy tyle... i wciąż działa :-), a jak padnie to znowu do Leroya

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-09-12 17:18:17
Autor: Przesmiewca
s_13 <s_13@interia.pl> napisał(a):

[...]

Az nieprawdopodobne.

ja w tym sezonie spaliłem już czwartą kątówkę za 40 PLN z Leroy
Merlin, zajeżdżając po drodze zwracałem i kupowałem następną w ciągu
15 minut...

Super.

ale fakt, najbardziej denerwujące jest, że psuje sie
podczas pracy i już po robocie... teraz kupiłem jakiegoś Pegasusa za
dwa razy tyle... i wciąż działa :-), a jak padnie to znowu do Leroya

No kurde, czad. Tak mozna jechac cale zycie na nowych, co nie?

Data: 2010-09-13 21:13:33
Autor: BQB
W dniu 2010-09-11 18:33, Przesmiewca pisze:
[...]

To podałem jako przykład i standard, mnie bardzo zaskoczyła inna sprawa - kupiłem radio samochodowe z Biedronki, używałem z pół roku, któregoś razu wszedłem do jakiegoś sklepu, panel od tego radia leżał w wózku. Gdy podjechałem do kasy i wyłożyłem towar, wyjechałem wózkiem za kasę i czekałem aż mnie skasuje ekspedientka. Jakiś gówniarz w tym czasie buchnął ten panel, nawet nie zdążyłem zareagować. Wkurzyłem się, bo niby po co komuś sam panel. Ale nic, jak wróciłem do domu, to wszedłem na stronę Biedronki, znalazłem numer do jakiegoś centrum, zadzwoniłem, myślałem, że może mają jakiś panel od jakiegoś radia z serwisu. Powiedziałem co i jak, podałem dane w której Biedronce kupiłem, dane z paragonu i konsultantka powiedziała, że się odezwie w ciągu 2 tygodni. Minął tydzień i dzwoni, z pytaniem, gdzie wysłać ten panel, podałem dane i spytałem ile to będzie kosztować. Odpowiedź mnie zamurowała - nic, nawet za przesyłkę nie musiałem zapłacić. No takiego podejścia na polskim rynku, to ze świecą szukać, dlatego uważam, że nigdzie indziej nie dostanę lepszych warunków gwarancyjnych i dlatego tam kupuję różne sprzęty, polecać również będę.

Data: 2010-09-10 07:47:55
Autor: Przesmiewca
Mamut <cactusek@gmail.com> napisał(a):

[...]

Z parametrow wyglada nienajgorzej, masz wystarczajaca dluga prowadnice i moc
 na spokojne ciecie grubszych galezi. Pytanie na ile arametry techniczne
pokrywaja sie z rzeczywistoscia. No i trwalosc. Pewnie Ci pochodzi troche, jak nie bedziesz
jej przegrzewal, chyba, ze od razu trafisz lipny egzemplarz (co przy watpliwej
kontroli jakosci przy tej cenie) jest IMHO wielce prawdopodobne.

Data: 2010-09-10 07:53:24
Autor: Jacek
pilarka spalinowa z biedronki
Ja kupiłem w OBI najtańszą piłę spalinową i byłem pełen obaw, czy wytrzyma. Tymczasem już czwarty rok ją używam, ścinam drzewa w ogrodzie, tnę na klocki, to samo z gałęziami i jedynie wymieniam i ostrzę co jakiś czas łańcuchy.
Do cięcia desek taka piła średnio się nadaje. Lepsza jest piła tarczowa, jak nie "krajzega" to przynajmniej elektryczna ręczna.
Jacek

Data: 2010-09-11 08:23:11
Autor: szewc
W dniu 2010-09-10 07:53, Jacek pisze:
[...]

W Twojej i prześmiewcy wypowiedzi jest sedno tego wątku. Kupowanie tanich rzeczy w "Biedronkach, Lilach oraz hiper i super" to po prostu loteria. I jak się trafi dobra sztuka, to tłumaczymy sobie, że za markowe się opłaca (miałem bardzo dobrą golarkę za 25zł.) A jak dorwiemy chałę, to tłumaczymy sobie, że trzeba kupować solidne. (Moja wpadka z biedronkowymi imbusami).
Tak czy inaczej jak zauważono w innym wątku - Ścieralność paneli marki Kronopol i Kronocośtam (dla marketów) jest różna nawet jeżeli liczba ją określająca jest identyczna.

pozdr.
szewc.

Data: 2010-09-11 10:42:54
Autor: tofik
On 9 Wrz, 18:21, Mamut <cactu...@gmail.com> wrote:
[...]

kupiona
wyrzynarka z biedronki z przed
4lat mozna bylo tesciowa po
szyi gilgotac. KICHA!!!
ale skoro daja gwarancje
to pilnuj tylko by paragonu
nie zgubic i    wymieniaj
do bolu az trafisz na udany
egzemplarz. aha   i moze sie okazac
ze przy takich obrotach
jak tam podaja, bedziesz
dodatkowo musial nia jeszcze
dopilowywac manualnie jak ''twoja moja''

Data: 2010-09-11 20:51:54
Autor: AW
W dniu 2010-09-11 19:42, tofik pisze:
[...]

4 LATA używałeś JEDNEGO brzeszczotu?!
No to gratuluję pomysłowości.

--
AW

Data: 2010-09-11 13:03:02
Autor: tofik
On 11 Wrz, 20:51, AW <spam_a...@poczta.onet.pl> wrote:

> kupiona
> [...]

nie       nie ruszyla nawet listewki 2x2cm
mocy zabraklo.

Data: 2010-09-12 17:25:49
Autor: AW
W dniu 2010-09-11 22:03, tofik pisze:
[...]

To ty tofik musisz być DUPA nie z tej ziemii!
Taką listewkę to można kapslem od coli przeciąć.
I tak nawiasem mówiąc, włączyłeś tę wyrzynarkę do prądu?

--
AW

Data: 2010-09-12 09:05:05
Autor: tofik
On 12 Wrz, 17:25, AW <spam_a...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

To ty tofik musisz być DUPA nie z tej ziemii!
Taką listewkę to można kapslem od coli przeciąć.
I tak nawiasem mówiąc, włączyłeś tę wyrzynarkę

słuchej przegryzc od biedy
tez mozna, ale czlowiek
chce se  jednak
ulzyc jak ulzyc
zaszpanowac
namiastka luksusu
a wtyczka? czekaj
chyba se do nosa
wsadzilam pasowalo jak ulal.

Data: 2010-09-14 15:20:00
Autor: ATZ Rzeszow
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości

Ktoś mógłby skrobnąć parę zdań o tym co warta jest dostepna obecne w
biedronce pilarka spalinowa widoczna tu:
http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/oferta_tygodnia/

link nie aktualny.
Trzeba by wyczaic jaki to konkretnie model pilarki i ile kosztuje 'na wolnym
rynku'.

np. byl w biedronce mlot udarowy za 119 zl, ktory wyglada mi na einhell BBH
850/1 normalnie w cenie +200zl.

--
pozdr Z.

Data: 2010-09-14 17:26:34
Autor: Jan Werbiński
pilarka spalinowa z biedronki
Działa ładnie ta piła. Kroi drewno, jak masełko.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

pilarka spalinowa z biedronki