pilarka spalinowa z biedronki

Data: 2010-09-11 10:42:54
Autor: tofik
pilarka spalinowa z biedronki
On 9 Wrz, 18:21, Mamut <cactu...@gmail.com> wrote:
Ktoś mógłby skrobnąć parę zdań o tym co warta jest dostepna obecne w
biedronce pilarka spalinowa widoczna tu:http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/oferta_tygodnia/
Nie bardzo sie znam na tego typu sprzęcie a potrzebuje coś do cięcia
sredniej grubości gałęzi oraz różnych desek na opał.
Wygląda o wiele lepiej niż sprzęt z hipermarketu za podobną cenę.

kupiona
wyrzynarka z biedronki z przed
4lat mozna bylo tesciowa po
szyi gilgotac. KICHA!!!
ale skoro daja gwarancje
to pilnuj tylko by paragonu
nie zgubic i    wymieniaj
do bolu az trafisz na udany
egzemplarz. aha   i moze sie okazac
ze przy takich obrotach
jak tam podaja, bedziesz
dodatkowo musial nia jeszcze
dopilowywac manualnie jak ''twoja moja''

Data: 2010-09-11 20:51:54
Autor: AW
W dniu 2010-09-11 19:42, tofik pisze:
[...]

4 LATA używałeś JEDNEGO brzeszczotu?!
No to gratuluję pomysłowości.

--
AW

Data: 2010-09-11 13:03:02
Autor: tofik
On 11 Wrz, 20:51, AW <spam_a...@poczta.onet.pl> wrote:

> kupiona
> [...]

nie       nie ruszyla nawet listewki 2x2cm
mocy zabraklo.

Data: 2010-09-12 17:25:49
Autor: AW
W dniu 2010-09-11 22:03, tofik pisze:
[...]

To ty tofik musisz być DUPA nie z tej ziemii!
Taką listewkę to można kapslem od coli przeciąć.
I tak nawiasem mówiąc, włączyłeś tę wyrzynarkę do prądu?

--
AW

Data: 2010-09-12 09:05:05
Autor: tofik
On 12 Wrz, 17:25, AW <spam_a...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

To ty tofik musisz być DUPA nie z tej ziemii!
Taką listewkę to można kapslem od coli przeciąć.
I tak nawiasem mówiąc, włączyłeś tę wyrzynarkę

słuchej przegryzc od biedy
tez mozna, ale czlowiek
chce se  jednak
ulzyc jak ulzyc